تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : 17006

تبریک "روز صنعت پتروشیمی" از بلندای گچساران

۰
plusresetminus
ايراني ترين مجتمع الفين کشور، مايه مباهات ماست
تبریک "روز صنعت پتروشیمی" از بلندای گچساران
به گزارش صدای بانک، دکتر عـلي عسكري مديرعامل شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس در بازدید شبانه از مجتمع پتروشیمی گچساران، با قدردانی از تلاش‌های جهادی همکاران، "روز صنعت پتروشیمی" را به خانواده بزرگ خلیج‌فارس تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومي شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس، دكتر علي عسكري در این بازدید، با قدرداني از زحمات مهندس نشان‌زاده معاون برنامه‌ريزي و توسعه كسب و كار، مديرعامل، مديران و همكاران مجتمع پتروشيمي گچساران تأكيد كرد: احداث اين مجتمع از افتخارات ما و تبلور تکیه بر توان و دانش ایرانی است.
وی ابراز امیدواری کرد: حرکت شتابان برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستاي خلق ثروت در صنعت پتروشیمی ادامه دارد.
مجتمع پتروشیمی گچساران یکی از طرح‌های نیمه‌تمام بود که عملیات اجرایی این طرح با ورود دکتر علی‌عسکری به هلدینگ خلیج‌فارس، سرعت بیشتری گرفت؛طرحی که استارت آن از سال ١٣٨٣ زده شد و تکمیل آن همواره از دغدغه هاي مدیران هلدینگ بوده است.
در این طرح كه قرار است تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد، یک میلیون تُن اتیلن در سال تولید خواهد شد.
بابهره‌برداری از این طرح، برای ٢ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
به منظور رعایت استانداردهای زیست محیطی، در ساخت مجتمع پتروشیمی گچساران از تکنولوژی روز دنیا(ZLD) استفاده شده که از ورود پساب‌های مايع به عرصه‌های طبیعی جلوگیری می‌کند.
حضور و بازدید شبانه مدیرعامل شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس از این مجتمع در آستانه روز صنعت پتروشیمی، نشانه نگاه عميق ايشان به تلاش‌هاي جهادي و قدرشناسی از همكاران در اقصی نقاط کشور است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین