تاریخ انتشارشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : 17046
در جریان سفر به استان خوزستان انجام شد؛

بازدید سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از پگاه خوزستان

۰
plusresetminus
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، در جریان سفر خود به استان خوزستان و بازدید از شرکت های تابعه این صندوق، از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان بازدید کرد.
بازدید سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از پگاه خوزستان
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، نعمت الله ترکی روز پنجشنبه ۸ دی ماه از بخش های مختلف کارخانه شیر پاستوریزه پگاه خوزستان بازدید کرد و در جریان فعالیت ها و مسائل و مشکلات این شرکت قرار گرفت.
وی در این بازدید با تاکید بر اینکه شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری بخشی مهمی از منابع مورد نیاز حقوق بازنشستگان را تامین می کنند و بنابراین باید سودآوری بالا و منطقی داشته باشند، گفت: صنایع شیر ایران و شرکت های تابعه آن در حوزه های مختلف عملکرد درخشانی داشته اند و باید از این پس با تلاش بیشتر و با نگاه به افق صادرات و همچنین تامین محصولات مورد پسند مشتریان، رونق بیشتری را در سبد محصولات و در نتیجه درآمدزایی در داخل و ارزآوری از خارج از کشور ایجاد کنند.
در این بازدید، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان نیز اظهار داشت: محصولات پگاه خوزستان به‌دلیل حفظ کیفیت و اهمیت‌بخشی به سلامت مصرف‌کنندگان از ابتدای فعالیت این گروه تولیدی تاکنون در جایگاه ویژه‌ای قرار داشته است.
طالبی افزود: مهمترین استراتژی ما حفظ جایگاه محصولات تولیدی شرکت پگاه، در بالاترین سطح کیفی و استانداردهای موجود است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین