تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : 17163
مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران:

ارتقاء فرهنگ و تکریم ارباب رجوع در اولویت روابط عمومی ها باشد

۰
plusresetminus
مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با توجه به نقش روابط عمومی ها در دستگاهها ارتقای فرهنگ و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت آنها قرار بگیرد.
ارتقاء فرهنگ و تکریم ارباب رجوع در اولویت روابط عمومی ها باشد
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، علیرضا اصلانی در نشست تخصصی و دوره آموزشی روابط عمومی های سازمان گفت: شغل روابط عمومی جزو مشاغل حساس است و تاثیرگذاری آن در جایگاه سازمان به واقع دیده می شود.
 وی افزود: با توجه به حساسیت شغل روابط عمومی باید این جایگاه توسط مسئولین مرتبط حفظ شود و با توجه به ارتباطی که روابط عمومی ها  به اطلاعات سازمان و بیرون از آن دارند معمولاً سرویس های اطلاعاتی درصدد نفوذ به این قشر هستند که در این راستا باید روابط عمومی حساسیت زیادی به شغل خود داشته باشند.
مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: روابط عمومی ها با اخبار مثبت می توانند امیدواری بیشتری به جامعه القا کنند که این کار با پیوست رسانه‌ای صورت می‌گیرد و زمینه آن باید فراهم شود.
 اصلانی با اشاره به اینکه وظیفه روابط عمومی صیانت و بیان عملکرد سازمان می باشد اذعان داشت: وظیفه حراست هم صیانت و حفاظت از سرمایه های انسانی است که این دو بازوی توانمند سازمان برای رسیدن به اهداف آن می باشد.
وی یادآور شد: بر اساس آمار ۹۶ درصد از مکاتبات و اقدامات صورت گرفته در رابطه با پروژه ها و اقدامات سازمان بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین