تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : 17290
سرپرست بانک مسکن:

نشاط معنوی، ثمره انس با قرآن است

۰
plusresetminus
اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآنی بانک مسکن برگزار شد
نشاط معنوی، ثمره انس با قرآن است
به گزارش صدای بانک از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکنهیبنا ، سرپرست بانک مسکن در این مراسم با بیان اینکه نشاط معنوی ثمره حضور در جلسات و نشست‌های قرآنی است گفت: آرامش در چهره تک تک شما قرآن دوستان و قرآن‌پژوهان مشهود است که قطعاً از ثمرات انس با معجزه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام است.
عسکری در این مراسم اظهار داشت: باید با فرهنگ‌سازی و عمل به آموزه‌های قرآنی، روح معنویت را در انجام فعالیت‌های بانک جاری و با تلاوت قرآن زمینه را برای عمل به دستورات آن در محیط کار فراهم سازیم.
وی با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جایگاه همه شهدا نزد خداوند رفیع است؛ اما برخی از شهیدان به لحاظ ویژگی‌های شخصیتی، نوع و زمان شهادت از نگاه خاص و جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند برخوردارند.
عسکری ادامه داد: این شهدا نه برای کشور که برای جهانیان الگو هستند و چنانچه تاریخ بارها نشان داده است، روح بلند این عزیزان اگر نه در زمان خود که بعدها دنیا را متأثر کرده و آزادمردان جهان این موضوع را درک خواهند کرد.
سرپرست بانک مسکن در ادامه با اشاره به اهمیت اتکال به خداوند در زندگی گفت: انس بیشتر با قرآن می‌تواند مسلمانان را در مواجه با شرایط اقتصادی یاری دهد تا با ایستادگی و مقاومت در برابر مشکلاتی که امروز با آن روبرو هستیم به سلامت بگذریم.
مرحله نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان بانک مسکن کشور به همت اداره کل روابط عمومی و مدیریت شعب خراسان رضوی به مدت 2 روز در شهر مشهد مقدس برگزار شد و با معرفی و تقدیر از نفرات برتر به کار خود پایان داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین