تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : 17295
استاندار آذربایجان غربی:

اقدامات بیمه سلامت در خدمات دهی ابتکاری و کم نظیر است

۰
plusresetminus
استاندار آذربایجان غربی گفت: اقدامات بیمه سلامت در خدمات دهی ابتکاری و کم نظیر است.
اقدامات بیمه سلامت در خدمات دهی ابتکاری و کم نظیر است
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در دیدار با مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با قدردانی از خدمات انجام شده برای درمان اقشار کم درآمد جامعه بیان کرد: این اقدامات در برخی حوزه‌ها ابتکاری، کم نظیر و بی سابقه بوده که باید مردم در این خصوص آگاهی بیشتری داشته باشند. 
وی اجرای طرح پزشک خانواده جهت رفع مشکلات درمانی افراد فاقد بیمه در محلات کم برخوردار و اجرای طرح بیمه همگانی را از جمله اقدامات مهم محرومیت زدایی قلمداد کرد و افرود: در این زمینه کارهای خوبی توسط بیمه سلامت انجام شده است .
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه الکترونیکی کردن خدمات گام مهمی در حوزه سلامت است، گفت: یکی از اتفاقات مثبت در این دولت ایجاد صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در راستای حفاظت مالی و کاهش پرداخت از جیب مردم می باشد.
وی اظهار داشت: پنج‌ هزار میلیارد تومان در این زمینه اعتبار تخصیص داده شده و امیدواریم بتوانیم هزینه‌های تحمیلی به این گروه از بیماران را پوشش دهیم.
ناصحی یادآور شد: هزینه‌های بستری افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد در حال حاضر ۱۰۰ درصد رایگان است و از سوی بیمه سلامت پرداخت می‌شود.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: در بخش سرپایی نیز ۸۵ درصد هزینه‌ها توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود و در خصوص بیمه سه دهک اول جامعه و بیمه همگانی هم گام‌های خوبی برداشته شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین