تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : 17411

عملکرد مدیریت شعب استان قم قابل ستایش است

۰
plusresetminus
نائب رئیس هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از برخی شعب بانک در استان قم بازدید کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد مدیریت شعب استان و پرسنل خدوم بانک قابل ستایش و در شان شهر کریمه اهل بیت(ع) است.
عملکرد مدیریت شعب استان قم قابل ستایش است
به گزارش صدای بانک، دکتر «محمدرضا محمودپناه» در سفر یک روزه خود به استان قم از شعب توحید، بلوار امین، ارم و همچنین از امکانات صندوق اجاره‌ای شعبه فلکه جهاد بازدید کرد و در جریان فعالیت‌ها و عملکرد کارکنان بانک قرار گرفت.
در بخش دیگری از این سفر، عضو هیأت مدیره بانک در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی شرکت کرد و در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما گفت: طرح کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف حمایت از تولید‌کنندگان کالای ایرانی و کمک به خانوار برای تأمین مایحتاج و ملزومات مورد نیاز، برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.
وی حضور و فعالیت بسیج مردم نهاد در رونق اقتصاد بومی را به فال نیک گرفت و گفت: استقرار باجه بانک در این نمایشگاه با هدف تسریع در ارائه وام در کمترین زمان است. افزون بر این، تأثیر بسیار مهمی در رونق چرخه تولید، عرضه و فروش کالای ارائه شده در نمایشگاه خواهد داشت.
محمودپناه با بیان اینکه کارکنان دستگاه‌های اجرایی که دارای رتبه Aاعتبارسنجی باشند بدون ضامن می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند گفت: این کارمندان می‌توانند تنها با ارائه گواهی کسر حقوق از سازمان متبوع خود از طرح وام کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره مند شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین