تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : 17435
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران:

مرکز ملی تحقیقات اتاق فكري براي تصميم سازي و تصميم گيري هاي سازمان است

۰
plusresetminus
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مرکز ملی تحقیقات اتاق فكري براي تصميم سازی و تصميم گيری های سازمان است.
مرکز ملی تحقیقات اتاق فكري براي تصميم سازي و تصميم گيري هاي سازمان است
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، مدير عامل سازمان بيمه سلامت ايران به همراه معاون توسعه مديريت و منابع و مدير كل حوزه  هيئت مديره و مدير عامل سازمان، از مركز ملي تحقيقات بيمه سلامت بازديد و نشست صميمي با كاركنان اين مركز داشت.
 ناصحي مركز ملي تحقيقات بيمه سلامت را از اركان مهم، اساسي و مؤثر در سازمان و به عنوان بازويی توانمند، راهنما و راهگشا در سياست گذاري هاي سازمان عنوان نمود.
 وی همچنين مركز ملي تحقيقات بيمه سلامت را به عنوان اتاق فكري براي تصميم سازي و تصميم گيري هاي سازمان قلمداد نمود كه مي بايست با مسأله يابي درست و به موقع، در راستاي حل مشكلات حوزه سلامت و بيمه سلامت، ضمن تعامل مستمر و اثربخش با دبيرخانه شورای عالي بيمه، مركز پژوهش هاي مجلس، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی و مراكز تحقيقاتي ذيربط، مستندات سياستي را جهت تصميم گيری هاي آگاه از شواهد تدوین نمايد.
 ناصحی در ادامه با توجه به رسالت سازمان مبني بر حفاظت مالي از بيمه شدگان، تحت پوشش بيمه قرار دادن افراد فاقد پوشش بيمه به صورت رايگان و تشكيل صندوق بيماران خاص و صعب العلاج در سال جاري را در اين راستا دانسته و به لزوم بررسي برآيند اقدامات و سياست هاي اتخاذ شده بر سلامت، دسترسي و رضايت مردم اشاره نموده و از جمله آن ارزيابي اثرات دارو يار را ضروري دانست.
  وی ضمن تشکر از عفت پناه بابت اقدامات صورت گرفته در مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت، تهيه مستندات و انجام طرح های تحقیقاتی در مباحث ارزيابي نسخه نويسي و نسخه پيچي الكترونيك از منظر ارائه دهندگان خدمت، خريد راهبردي، پزشكي خانواده و نظام ارجاع، تدوين گايدلاين و راهنماي باليني خدمات مورد تعهد را از جمله انتظارات حال حاضر از مركز ملي يادآوري نمود.
 سپس عفت پناه راهنمايي هاي ارزشمند مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران را نقشه راهی براي مركز عنوان نموده و تلاش و همت مجدانه براي دستيابي به چشم انداز و انتظارات مذكور كه از وظايف مركز ملي مي باشد را در اولويت دانست.
 در خاتمه رنجبران، بر تلاش معاونت توسعه مديريت و منابع برای انجام همكاري هاي لازم در جهت دستيابي مركز ملي تحقيقات بيمه سلامت به اهداف ذی ربط و همچنين نقشه راه تعيين شده از سوی مدير عامل سازمان در راستاي اعتلاي سازمان تأكيد نمود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین