تاریخ انتشارشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : 17478
در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهوری به استان یزد انجام شد؛

بازدید معاون درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی از پروژه بیمارستان در حال ساخت 150 تختخوابی حضرت ابوالفضل (ع) یزد

۰
plusresetminus
دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهوری به استان یزد، ضمن حضور در بیمارستان تأمین‌ اجتماعی شهدای کارگر یزد و دیدار و گفت‌وگو با مدیران و کادر درمانی این بیمارستان و عیادت از تعدادی بیماران و بررسی فرایندهای ارائه خدمات به بیماران در این بیمارستان، از پروژه در حال احداث بیمارستان تأمین‌ اجتماعی 150 تختخوابی حضرت ابوالفضل (ع) یزد بازدید کرد و در گفت‌وگو با مجریان این پروژه و مدیران تأمین‌ اجتماعی استان، در جریان پیشرفت عملیات احداث این بیمارستان قرار گرفت.
بازدید معاون درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی از پروژه بیمارستان در حال ساخت 150 تختخوابی حضرت ابوالفضل (ع) یزد
به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی مدیریت درمان تأمین‌ اجتماعی استان یزد، دکتر اسلامی در این بازدید که با همراهی مهرزاد اکبرپور مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شد، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت 70 درصدی فاز اول این پروژه، اظهار امیدواری کرد فاز اول این پروژه تا تیر ماه سال آینده به پایان برسد.
وی با تأکید بر اینکه برای تسریع در ادامه روند این پروژه، به تعامل بیشتر میان معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان، شرکت خانه‌سازی ایران و پیمانکار پروژه نیاز است، گفت: امیدواریم با تعاملاتی که ایجاد خواهد شد، فاز دوم تکمیل ساختمان که به قریب 36 ماه زمان نیاز دارد، با اتمام فاز اول آغاز شود.
دکتر اسلامی همچنین در گفت‌وگو با نماینده پیمانکار و نمایندگان شرکت خانه‌سازی ایران حاضر در محل پروژه در جریان مراحل اجرای این پروژه و برخی مشکلات و موانع موجود قرار گرفت.
پروژه بیمارستان 150 تختخوابی تخصصی سرطان حضرت ابوالفضل (ع) یزد طی سه فاز اسکلت، تکمیل ساختمان و تجهیز اجرا خواهد شد که تاکنون فاز اول با هزینه قریب به 170 میلیارد تومان 70 درصد پیشرفت داشته‌ است.  معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی شهدای کارگر یزد و در گفت‌وگو با پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان، با تأکید بر لزوم ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی، اظهار امیدواری کرد با تلاش‌های انجام شده در زمینه بهبود شرایط جذب و نگهداری کادر درمانی، شاهد ارتقای مستمر کیفیت خدمات مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی باشیم.
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و مدیرکل هماهنگی امور استانها همچنین پس از این بازدید در جلسه ای با مسئولان این بیمارستان، به بررسی شرایط ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان و ظرفیت‌ها و محدودیتهای موجود پرداخت.
دکتر حامد هاتفی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد در این نشست، گفت: برای توسعه ظرفیت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان استان، علاوه بر پروژه احداث بیمارستان 150 تختخوابی حضرت ابوالفضل (ع)،  ساختمان جدید درمانگاه مهریز و پلی کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای کارگر نیز همزمان در حال احداث است. ‌
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین