تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۶
کد مطلب : 17499

تعطیلی برخی از شعب بانک سامان

۰
plusresetminus
با اعلام ستاد مدیریت بحران کشور و همچنین استانداری‌ها برای کنترل مصرف انرژی برخی از شعب بانک سامان در سراسر کشور تعطیل شد.
تعطیلی برخی از شعب بانک سامان
به گزارش صدای بانک از سامان رسانه، به دنبال برودت هوا و لزوم کنترل مصرف انرژی برخی از شعب بانک سامان در استان‌های البرز، اصفهان و خراسان رضوی تعطیل شد.
بر این اساس، روز چهارشنبه 21 دی در استان البرز، فقط شعبه میدان توحید فعال خواهد بود و باقی شعب استان شامل مهرشهر و جهانشهر تعطیل خواهد بود.
در استان اصفهان روز چهارشنبه 21 دی فقط شعبه زاینده فعال خواهد بود و باقی شعب تعطیل هستند. همچنین در روز پنج‌شنبه نیز فقط شعبه خانه اصفهان آماده خدمت‌رسانی است و سایر شعب این استان تعطیل هستند. 
در استان خراسان رضوی نیز روز چهارشنبه شعبه مشهد و مدرس فعال هستند و در روز پنج‌شنبه نیز فقط شعب سجاد و هاشمیه آماده خدمت رسانی هستند.
شعب استان سمنان و کردستان نیز در روزهای چهارشنبه 21 و پنج‌شنبه 22 دی ماه علی‌رغم تعطیلی سراسری این دو استان، باز و آماده خدمات رسانی هستند.
لازم به ذکر است که تمامی مشتریان بانک سامان در این مدت می‌توانند خدمات مورد نیاز بانکی خود را از بستر اپلیکیشن موبایلت و نت بانک سامان دریافت کنند. 
همچنین شماره 0216422 نیز در تمامی ساعات شبانه روز، آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان عزیز است. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین