تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : 18215
مدیرعامل کارگزاری بانک مسکن تاکید کرد:

بازار سرمایه، شفاف‌ترین مسیر برای اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت

۰
plusresetminus
علی مولایی گفت: شفاف‌ترین مسیر برای اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت، بازار سرمایه خواهد بود؛ چراکه در این بازار هم نهادهای مالی متخصص برای قیمت‌گذاری منصفانه این دارایی‌ها وجود دارد و هم زیرساخت‌های مناسبی برای اطلاع رسانی، عرضه و معامله وجود دارد. شفافیت در مکانیزم قیمت‌گذاری و عرضه حتماً برای سرمایه‌گذاران هم جذابیت ایجاد خواهد کرد.
بازار سرمایه، شفاف‌ترین مسیر برای اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، علی مولایی ، مدیرعامل کارگزاری بانک مسکن طی مصاحبه ای با اشاره به طرح مولدسازی دارایی‌های دولت بیان کرد: هنوز جزئیات طرح مولدسازی دارایی‌های مازاد دولت مشخص نشده و از آنجا که هنوز سازوکار واگذاری شفاف‌ نشده، برخی نکات، ابهاماتی ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد: این واگذاری می‌تواند با استفاده از پتانسیل‌های بازار سرمایه و از طریق صندوق‌های املاک و مستغلات انجام شود. اگر از پتانسیل‌های این بازار جهت اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت و واگذاری این دارایی‌ها استفاده شود، حتما فعالان بازار سرمایه هم استقبال خواهند کرد.
این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: قطعاً شفاف‌ترین مسیر برای واگذاری این دارایی‌ها، بازار سرمایه خواهد بود؛ چراکه در این بازار هم نهادهای مالی متخصص برای قیمت‌گذاری منصفانه این دارایی‌ها وجود دارد و هم زیرساخت‌های مناسبی برای اطلاع رسانی، عرضه و معامله وجود دارد. شفافیت در مکانیزم قیمت‌گذاری و عرضه حتماً برای سرمایه‌گذاران هم جذابیت ایجاد خواهد کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین