تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : 18313
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران:

پرداخت ها در حوزه دارویاری طبق اسناد انجام می شود

۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پرداخت ها در حوزه دارویاری طبق اسناد انجام می شود.
پرداخت ها در حوزه دارویاری طبق اسناد انجام می شود
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، حسین رنجبران در آیین بهره‌ برداری از ساختمان بیمه سلامت شهرستان فریدن ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرستان فریدن در مراسم افتتاحیه اداره بیمه سلامت این شهرستان گفت: استان اصفهان استانی است که در شهادت و ایثارگری پیشتاز است و این رویه ارزشمند را حفظ کرده است و در بزنگاه‌های مهم به مدد انقلاب شتافته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلتمت ایران افزود: خدا را شاکریم که نوکری مردم عزیز در سازمان بیمه سلامت را می کنیم و این باعث افتخار است که بعد از گذشت چهل و چهار سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، اکنون طعم شیرین حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج  با تلاش همکاران خدوم سازمان بیمه سلامت را مردم می چشند.
رنجبران تصریح کرد: یکی از کارهای مهم دولت حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج است که در قدیم درمان را به علت نداشتن وضعیت مالی مناسب رها کرده و اما امروز می‌توانند بدون دغدغه مالی روند درمان خود را پیگیری کند. بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه درمان 44 نوع بیماری خاص و صعب العلاج را پرداخت می‌کند و علاوه بر آن هزینه های درمان 107 بیماری صعب العلاج نیز تا سقف 50 میلیون تومان درسال به صورت صندوق بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت می شود.
وی تاکید کرد: امسال همچنین با حمایت دولت سیزدهم و نمایندگان مجلس پنج هزار میلیارد تومان برای هزینه درمان بیماران خاص اختصاص یافت. در دولت سیزدهم همچنین ۲ هزار میلیارد تومان در قالب پرداخت تسهیلات به بیماران صعب العلاج (سخت درمان) اختصاص داده است.
رنجبران اذعان داشت: بیمه سلامت کشور ۹۵ درصد هزینه سه دهک اول جامعه، ۸۰ درصد هزینه درمان‌های سرپایی و تمام هزینه درمان افراد زیر پوشش کمیته امداد را می‌پردازد.
وی با بیان اینکه خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است افزود: ۹۰ درصد هزینه‌ها تا ۴۹ سالگی پرداخت می شود که فرزندان متولد شده نیز تا پنج سالگی و مادران تا ۲ سال تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بر اســاس فراخوان ســازمان بیمــه ســلامت مبنــی بــر پوشــش بیمــه همگانــی سلامت، افــراد فاقــد پوشــش بیمــه درمــان می‌تواننــد بــا مراجعــه بــه دفاتر پیشخوان دولت یا مراجعه بــه سامانه شـهروندی به نشانی bimehsalamatiranian.ir برای بیمه کردن خــود و اعضــای خانــواده اقــدام کنند.
رنجبران ادامه داد: در حوزه اقدامات دارویاری نیز پرداخت‌ها به ۴۲ هزار موسسه دارویی طرف قرار داد با بیمه سلامت بطور کامل انجام شده است و در این زمینه هیچ سند باقی مانده‌ای نداریم.
وی با مروری بر خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب در کشور افزود: نتیجه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده باید برای مردم تبیین شود و نباید مجال داد تا رسانه‌های دشمن این دستاوردها را کمرنگ جلوه دهند.
لازم به ذکر است ساختمان بیمه سلامت شهرستان فریدن همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و شماری از مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین