تاریخ انتشارسه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : 18686
طی تفاهم نامه‌ای به امضا رسید؛

سند همکاری صندوق بازنشستگی کشوری با سازمان ملی زمین و مسکن برای تامین مسکن بازنشستگان کشوری

۰
plusresetminus
مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان ملی زمین و مسکن، تفاهم نامه ای را به منظور تامین مسکن مناسب برای بازنشستگان زیرپوشش این صندوق امضا کردند.
سند همکاری صندوق بازنشستگی کشوری با سازمان ملی زمین و مسکن برای تامین مسکن بازنشستگان کشوری
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری روز گذشته(سه شنبه) در راستای اجرای اصول ۳۱ و ۴۳ قانون اساسی و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم درخصوص تامین مسکن مناسب بازنشستگان، سند تفاهمی را با سازمان ملی زمین و مسکن به امضا رساند.
این تفاهم نامه با موضوع همکاری در ساخت مسکن مناسب با استفاده از کلیه ظرفیت ها و امکانات صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان ملی زمین و مسکن برای تامین مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری براساس نیازمندی های احصا شده در ۴ماده تدوین، امضا و میان مدیران این دو سازمان تبادل شد.
همکاری دوجانبه برای تامین منابع مالی لازم و اولویت استفاده از فناوری های نوین در احداث واحدهای موضوعه، مطابق با برنامه های دولت، از جمله موارد مهم مطرح در این تفاهم نامه است.
موضوع تامین مسکن بازنشستگان فاقد مسکن، از جمله موضوعات مهم مطرح شده در نشست های مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با روسای کانون های بازنشستگان در تهران و سایر استان های کشور بود که با امضای این تفاهم نامه مشترک، بستر اجرایی شدن آن درعمل فراهم خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما