تاریخ انتشاريکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
کد مطلب : 18840

حضور پررنگ هلدينگ خليج فارس در آنتن صدا و سيما

۰
plusresetminus
كليپ ويژه "چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالايشی" به صورت گسترده از هفتم اسفندماه، در برنامه‌های سازمان صدا و سیما پخش می‌شود.
حضور پررنگ هلدينگ خليج فارس در آنتن صدا و سيما
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی شـركت صنـايع پتـروشيمی خليـج فـارس، کلیپ ویژه این رویداد مهم بر اساس جدول زمانبندی شده پيوستی،از فردا روی آنتن شبكه های اول و دوم سيما می‌رود.
همچنین روز چهارشنبه دهم اسفند، مصاحبه زنده آقای دکتر علی عسكری مدیرعامل محترم شركت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از شبکه های اول و دوم سیما پخش خواهد شد.
با تلاش و پيگيری مدیریت برند، مسئوليت اجتماعي و روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در ماههای گذشته، با توليد و پخش محصولات خبری مختلف از جمله گزارش‌های توليدي، مهمترين اقدامات، عملكرد، برنامه ها و دستاوردهای هلدينگ و شركت‌های تابعه، به صورت گسترده از بخش‌های مختلف خبری و برنامه‌های صداوسیما پخش شده است.
همچنین در طول برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنيان از ۲۴ تا ۲۶ بهمن امسال، با طراحی و پخش ارتباط‌های زنده تلویزیونی و راديويی با شبکه‌های مختلف سازمان صداوسيما، اهميت و كاركردهای اين رويداد مهم به صورت گسترده و پرحجم منتشر و تشريح شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین