تاریخ انتشاردوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
کد مطلب : 18852
آخرین قیمت اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛

ریزش ۳ میلیون تومانی قیمت سکه

۰
plusresetminus
با توجه به کاهش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد که از اواسط ظهر هفتم اسفندماه شروع شد، قیمت سکه و طلا نیز به تبع آن روند کاهشی به خود گرفته است.
ریزش ۳ میلیون تومانی قیمت سکه
به گزارش صدای بانک از اقتصاد آنلاین،  قیمت دلار در بازار آزاد رکوردهای جدیدی از خود ثبت کرد و به تبع آن قیمت سکه نیز با رکوردزنی به مرزهای ۳۷ میلیون تومان نزدیک شد.
با این حال با توجه به کاهش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد که از اواسط ظهر هفتم اسفندماه شروع شد، قیمت سکه و طلا نیز نسبت به صبح روند کاهشی به خود گرفته است.
بر این اساس، آخرین قیمت اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر تهران در ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه روز یکشنبه، حکایت از آن دارد که قیمت این کالا با ریزش حدود ۳ میلیون تومانی نسبت به اوج قیمتی صبح، به ۳۴ میلیون تومان رسیده است.
همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز که از مرز ۳ میلیون تومان عبور و به ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده بود با ریزش حدود ۴۰۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۶۹۴ هزار تومان رسیده است.
مظنه تهران نیز که ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شده بود در این ساعت با ریزش یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومانی، به ۱۱ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید.
گفتنی است، قیمت سکه طرح قدیم ۳۱ میلیون تومان، نیم سکه ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۲ میلیون تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین