تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : 18976
دکتر موسوی به چهارمحال‌و بختیاری سفر کرد؛

سی‌وسومین سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی برای ارزیابی میدانی خدمات بیمه‌ای و درمانی

۰
plusresetminus
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی در سی‌وسومین سفر استانی در دوره مدیریتی اخیر این سازمان، به‌منظور بازدید میدانی از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان چهارمحال و بختیاری و نیز بازدید از پروژه‌های عمرانی تأمین‌ اجتماعی در استان‌، بعدازظهر امروز چهارشنبه دهم اسفند به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان وارد شهرکرد شد.
سی‌وسومین سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی برای ارزیابی میدانی خدمات بیمه‌ای و درمانی
به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌ اجتماعی، دیدار با مسئولان عالی‌ رتبه استان چهارمحال و بختیاری، دیدار و گفت‌وگو با نمایندگان شرکای اجتماعی این استان شامل بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری تأمین‌ اجتماعی استان از برنامه‌های سفر دکتر موسوی به استان چهارمحال و بختیاری است.
بر اساس این گزارش، در این سفر ابراهیم جواهری عضو هیأت‌مدیره؛ مهدی اسلامی معاون درمان؛ احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها؛ محمدرضا فیاضی مدیرکل روابط‌ عمومی؛ حسن ضابطی مدیرکل امور مجلس و دولت و محمدرضا رخشانی‌مقدم، مدیرکل مستمری‌های سازمان تأمین‌ اجتماعی در این سفر، دکتر موسوی را همراهی می‌کنند.
سازمان تأمین‌ اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به 500 شعبه بیمه‌ای و 403  بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف‌، برای تولید و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد و سفرهای استانی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.
در استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر بالغ بر 490 هزار  نفر از جمعیت این استان، تحت پوشش خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی هستند که شامل ‌ حدود 410 هزار نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی و نیز بالغ بر 80 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر اصلی و تبعی است. در این استان سازمان تأمین‌ اجتماعی دارای 14 شعبه و همچنین 6 بیمارستان و  مرکز درمانی ملکی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین