تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : 19041

تشریح نقشه راه و استراتژی پتروشیمی اروند

۰
plusresetminus
اولین ارزیابی مدل «نظام مدیریت عملکرد و توسعه قابلیت‌های کلیدی شرکت‌های تابعه گروه صنایع خلیج فارس (PCSR)» در شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد.
تشریح نقشه راه و استراتژی پتروشیمی اروند
  به گزارش صدای بانک،  در جلسه اختتامیه ارزیابی، دکتر کریمی مدیر عامل پتروشیمی اروند، با تشریح نقشه راه و استراتژی شرکت؛ توسعه سبد محصول، نگاه ویژه به ساخت داخل و شرکت‌های دانش بنیان، بهینه سازی مصرف انرژی، صیانت از محیط زیست، حرکت به سمت صنعت سبز استفاده از مدیران نسل ۴ و ۵ و جوانگرایی را از اهداف اصلی ترسیم شده برشمرد و بر مدنظر قرار دادن پیشنهادات ارزیابان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.
در این مراسم؛ مهندس اسفندیاری مدیر ساختار و توسعه سازمانی گروه نیز با اشاره به روند رو به رشد شرکت در افزایش تولید و سودآوری، تحولات و پیشرفت‌های سالهای اخیر شرکت پتروشیمی اروند را چمشگیر و قابل توجه عنوان کرد و آینده این شرکت را بسیار روشن دانست.
در بخش دیگر آئین اختتامیه ارزیابی که در مجتمع پتروشیمی اروند برگزار شد، رییس اداره عملکرد و توسعه سازمانی گروه، ضمن قرائت گزارش ارزیابی، روند سودآوری از سال ۹۴ تا کنون را منحصر به فرد تعریف کرد و یکپارچگی سامانه‌های بازرگانی، مالی و ارتباط آن با CMMS و مد نظر قرار دادن تحولات بیرونی در فرآیند کسب و کار شرکت را از نقاط قوت پتروشیمی اروند دانست و در ادامه مواردی را به عنوان نقاط قابل بهبود ارائه کرد.
گفتنی است؛ مدل PCSR از الزامات خاص گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حوزه مدیریت عملکرد و توسعه قابلیت‌های شرکت‌های تابعه گروه  و شامل ۷ معیار و ۴۹ زیر معیار بوده و هدف آن تبدیل سرمایه مشهود و نامشهود سازمان به مزیت رقابتی است.
این ارزیابی با محوریت «مدیریت ساختار و توسعه سازمانی گروه» و با حضور ۱۲ ارزیاب درحوزه های مختلف شامل مدیریت استراتژیک و راهبردی و فرآیندهای سازمانی، مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت دارایی فیزیکی، زنجیره تأمین و تولید پایدار، فناوری اطلاعات، پژوهش وفناوری و مسولیت های اجتماعی برگزار شد.
در طی ۳ روز ارزیابی، با نگاه ویژه به فرایندگرایی سازمانی، نقاط قوت و توانمندی‌های شرکت پتروشیمی اروند برای ارزیابان تشریح و جلسه اختتامیه در روز ۱۰ اسفند برگزارشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین