تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : 19280
در آیین تجلیل از خادمان همایش بزرگ اربعین اتفاق افتاد؛

تقدیر بیمه مرکزی از حضور تاثیرگذار بیمه تجارت‌ نو در ایام اربعین

۰
plusresetminus
در مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، معاون انتظامی وزیر کشور، فرمانده پلیس راهور فراجا، رئیس اداره گذرنامه، مدیرعامل بیمه تجارت‌ نو و دیگر مدیران ارشد صنعت بیمه از زحمات و خدمات ارزنده شرکت‌هایی که در ایام اربعین در کنار هموطنان گرامی جهت ارائه خدمت قدم برداشتند، تجلیل شد.
تقدیر بیمه مرکزی از حضور تاثیرگذار بیمه تجارت‌ نو در ایام اربعین
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در این مراسم بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی از تلاش‌های بی وقفه و خدمات ارزنده شرکت بیمه تجارت‌نو به زائرین اربعین حسینی به عنوان بخش خصوصی در این جریان با اعطای تندیس و تقدیرنامه‌ای قدردانی کرد و تاکید داشت که همه این‌ها به خاطر حضور نیما‌نوراللهی مدیرعامل ارزشی است که علی‌رغم جوان بودنش، باور قلبی که به این موضوع دارد حضور در این جریانات را پررنگ‌تر می‌کند .
در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است؛
پرودگار بلندمرتبه را هزاران شکر و ثنا می گوییم که توفیق خدمتگزاری زائران طریق معرفت و راهپیمایان مسیر نور را بار دیگر روزی بندگانش قرار داد و خلعت خادمی پاکان روزگار را بر تن ما پوشانید.
همراهی صمیمانه و همدلی خالصانه شما در روند ارائه خدمت به زائران نینوا و رهپویان حسینی مایه مباهات و غرور است و بر خود فرض می دانم از تلاش‌های بی دریغ و الطاف بی منتتان به سهم خود قدردانی نمایم.
شرکت بیمه تجارت‌نو مفتخر بود در ایام اربعین بیمه‌نامه حوادث زائران، میز خدمت اربعین در تمامی مرزهای خروجی کشور و همچنین موکب خدمت رسانی به زائرین را در فرودگاه سلام ارائه کند و میهمانانی چون محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور، خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و دیگر مقامات ارشد کشوری در موکب اربعین بیمه تجارت‌نو حضور داشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما