تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : 19398
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

همه دستگاه‌ها باید از ظرفیت نظارت مردمی بهره ببرند

۰
plusresetminus
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اقدام صندوق بازنشستگی برای بهره گیری از ظرفیت نظارت مردمی به منزله استفاده از مشارکت مردم است. این اقدام سبب می شود تا مردم مستقیم بر کار مدیران نظارت کرده و جلوی پرداخت های نامتعارف گرفته شود.
همه دستگاه‌ها باید از ظرفیت نظارت مردمی بهره ببرند
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «منصور شکرالهی» در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به اقدام صندوق بازنشستگی پیرامون راه اندازی سامانه نظارت مردمی، بیان کرد: هرجا که مشارکت مردم باشد کارها به خوبی پیش خواهد رفت.
شکرالهی افزود: اقدام صندوق بازنشستگی برای بهره گیری از ظرفیت نظارت مردمی به منزله استفاده از مشارکت مردم است. این اقدام سبب می شود تا مردم مستقیم بر کار مدیران نظارت کرده و جلوی پرداخت های نامتعارف گرفته شود.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که این سامانه در سایر وزارتخانه ها و سازمان ها نیز راه اندازی شده و از ظرفیت نظارت مردمی استفاده شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین گفت: در قوه قضاییه و صندوق بازنشستگی اکنون این گام برداشته شده و سبب می شود تا مسئولان زیر ذره بین مردم بوده و مردم بر عملکرد مدیران نظارت کنند.
نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این اقدام قطعا در جلوگیری از تخلف و فساد در دستگاه ها موثر خواهد بود. صندق بازنشستگی کار بسیار خوبی را آغاز کرده و ان شاالله در تمام نهادها، ارگان ها و سازمان ها نیز این موضوع دنبال شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین