تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : 19581

تصمیم مهم آذربایجان درباره روابط با ایران و تمامیت ارضی

۰
plusresetminus
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان با تأکید بر اهمیت ادامه مذاکرات با ایران گفت که به توسعه روابط خوب با تهران علاقه‌مند است.
تصمیم مهم آذربایجان درباره روابط با ایران و تمامیت ارضی
به گزارش صدای بانک از همشهری آنلاین، آیهان حاجی‌زاده سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در پاسخ به سؤالی در خصوص روابط با ایران و گفتگوهای وزرای خارجه دو کشور گفت: در آخرین گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه، گفتگوهای مفصلی در مورد وضعیت بین دو کشور انجام گرفت و تبادل نظر شد.
وی افزود: طرف آذربایجانی این مذاکرات را مثبت ارزیابی می‌کند و ادامه رایزنی‌ها را مهم می‌داند. آذربایجان همواره علاقه‌مند به توسعه روابط همسایگی با همه کشورهای همسایه از جمله ایران بوده است.
سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان با بیان اینکه احترام متقابل به تمامیت ارضی و حاکمیت دولتها اولویت تغییرناپذیر سیاست خارجی جمهوری آذربایجان است، اظهار داشت: در این راستا، طرف آذربایجانی به تلاش‌های خود برای تأمین منافع ملی و امنیت ملی کشورمان ادامه می‌دهد.
اوایل هفته جاری بود که اعلام شد وزرای خارجه ایران و جمهوری آذربایجان به‌صورت تلفنی دو دور گفتگو با یکدیگر داشتند که در آن روابط دو کشور و مسائل پیش‌آمده طی ماههای اخیر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین