تاریخ انتشارشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : 19690
سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌ها مطرح کرد:

کانون‌های بازنشستگی پل ارتباطی بازنشستگان با مدیران دستگاه‌های اجرایی

۰
plusresetminus
سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری در نشست هم‌اندیشی با کانون‌های بازنشستگی استان کرمانشاه گفت: کانون‌های بازنشستگی می توانند پل ارتباطی بین بازنشستگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشند.
کانون‌های بازنشستگی پل ارتباطی بازنشستگان با مدیران دستگاه‌های اجرایی
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، «مهدیه محمدصادق» سرپرست دفتر هماهنگی امور استانها در نشست هم‌اندیشی با کانون‌های بازنشستگی کشوری این استان که روز دوشنبه ۲۱فروردین ماه برگزار شد، از توجه جدی مدیرعامل در حوزه بهداشت و درمان بازنشستگان خبر داد و اظهارداشت: این قشر، سالها عمر خود را صرف خدمت به کشور کردند و سربلندی امروز کشور ثمره کار این عزیزان است.
وی یکی از جنبه های تکریم بازنشستگان را «استفاده از تجربه های این عزیزان در جامعه و دستگاه های اجرایی» دانست و تاکید کرد: همه مدیران استان باید با روسای کانون های بازنشستگان جلسات مستمری داشته باشند و کانون های بازنشستگان نیز پل ارتباطی بین مدیران و بازنشستگان باشند تا از طریق کانونها مشکلات و مسائل این عزیزان بهتر مطرح شود.
محمدصادق اظهار داشت: بازنشستگان باید پیشنهاد دهنده باشند و باتوجه به تجربیات خود راهکارهایی ارائه دهند که مشکلات دوران بازنشستگی کمتر شود.
«کاظم نجفی نیا» سرپرست صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه نیز در این نشست، ابراز امیدواری کرد که با همت روسای کانونها و تجربیات سایر بازنشستگان بتوانیم قدم های مثبتی برای بازنشستگان استان برداشته و درجهت پیشبرد اهداف صندوق بازنشستگی کشوری حداکثر تلاش خود را بکار بگیریم.
در این نشست، روسا و اعضای کانون های بازنشستگی استان کرمانشاه مشکلات و مسائل خود را در حوزه های مختلف با سرپرست دفتر هماهنگی امور استانهای صندوق بازنشستگی کشوری درمیان گذاشتند و خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیت خود شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین