تاریخ انتشاردوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : 19855
پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر؛

عید فطر مظهر اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان است

۰
plusresetminus
دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی، فرارسیدن عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان و آحاد مردم ایران، خصوصاً خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی تبریک و تهنیت گفت.
عید فطر مظهر اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان است
به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی سازمان تأمین اجتماعی؛ متن پیام دکتر موسوی به این شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن عید سعید فطر را به ملت ایران، امت اسلامی و خصوصاً خانواده بزرگ کارکنان، بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، قبولی طاعات همگان در ماه مبارک رمضان و استجابت دعاهای این ماه عظیم به‌ویژه نیایش‌های لیالی قدر را مسئلت دارم.
ماه مبارک رمضان؛ ماه سرشار از برکات الهی، بر ملت ما و دیگر مسلمانان جهان گذشت و خداوند را شاکریم که یک بار دیگر توفیق درک شهرالله و لیالی بزرگ قدر را به ما عطا فرمودند تا حلاوت بندگی و شیرینی بندگی را در این ماه عزیز با جان و دل خود احساس کنیم.
اکنون عید سعید فطر؛ روز عیدی گرفتن از خداوند متعال فرارسیده است؛ روزی که در قنوت نماز آن میلیون‌ها دلِ متذکّر و خاشع از درگاه الهی می‌خواهند همان خیراتی را که به برترین بندگانش داده است، به آنان نیز عطا کند و آنها را از گناهان و خطاها دور بدارد. این عید و نماز باشکوه آن همچنین یکی از مظاهر اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان است و امیدواریم به برکت دعاهای خیر همه مسلمانان جهان و حضور باشکوه امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به زودی شاهد تکمیل روند اضمحلال رژیم جعلی صهیونیستی و آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیسم جهانی باشیم.
بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تبیین معنای عید واقعی می‌فرمایند: "عید واقعى آن وقتى است که انسان رضاى خدا را به دست بیاورد" و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز می‌فرمایند: "ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند" و ان‌شاءالله که همه ما توفیق درک عظمت این ماه بزرگ و استفاده از این فرصت برای تذهیب نفس و جلای روح را پیدا کرده باشیم.
اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر به مردم شریف ایران ‏اسلامی، به‌ویژه بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران، کارفرمایان و نیز کارکنان بخش‌های مختلف بیمه‌ای درمانی و اقتصادی سازمان بزرگ تأمین‌اجتماعی، امیدوارم رحمت و معنویت ماه رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و توفیق بهره‌مندی از فیوضات ماه پرخیر و برکت رمضان در سال‌های آینده نصیب همه ما گردد و به برکت آثار معنوی ماندگار این ماه پرفیض و یاری خداوند متعال، همکاران عزیز ما در این سازمان با اتکاء به نیروهای عظیم معنوی و مادی، در حرکت تحولی و تکاملی خویش و در ارائه خدمت به ملت شریف و مؤمن ایران اسلامی بیش از پیش موفق باشند
میرهاشم موسوی
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین