تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : 20169

سازمان بورس خرداد ماه آزمون استخدامی برگزار می‌کند

۰
plusresetminus
سازمان بورس و اوراق بهادار در سه گروه شغلی در نیمه ابتدایی خرداد ماه آزمون استخدامی برگزار می‌کند.
سازمان بورس خرداد ماه آزمون استخدامی برگزار می‌کند

به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) به نقل از روابط عمومی شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس، آزمون مربوط در سه گروه شغلی حقوق، حسابرسی و مدیریت مالی است که در گروه حقوق با مدرک کارشناسی و بالاتر با حداکثر ۲۸ سال سن و با داشتن شرایط عمومی آشنایی با اصول بازار سرمایه، ریاضی مقدماتی، زبان انگلیسی و همچنین با داشتن شرایط اختصاصی تسلط به قوانین و مقررات بازار سرمایه، تسلط به قانون تجارت، قانون مجازات اسلامی، قانون مجازات اسلامی و مدنی، آیین دادرسی کیفری و مدنی برای حضور در این آزمون اقدام کنند. الزام تودیع پروانه در صورت داشتن پروانه وکالت، الزامی است و داشتن سابقه کار مرتبط مزیت محسوب می‌شود.
بنابراین گزارش گروه دوم آزمون استخدامی در گروه حسابرسی و مدیریت مالی با شرایط عمومی شامل سن ومقطع تحصیلی مشابه گروه حقوق و شرایط اختصاصی به تفکیک هر گروه شغلی مطابق اعلام نیاز سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام به ثبت‌نام کند. سابقه فعالیت در این گروه‌های شغلی نیز مزیت محسوب می شود.
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آزمون استخدامی به نشانی testcenter.semedco.ir مراجعه و در سامانه آزمون‌ها، نام آزمون را در بخش "آزمون‌های قابل انتخاب"، قسمت "جستجوی نام آزمون" جستجو کنند.
  •  
     
     
     
     
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین