تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : 20231
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد:

همکاری سازمان بیمه سلامت با وزارت بهداشت در اجرای خدمات مراقبت در منزل

۰
plusresetminus
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از تعامل و همکاری سازمان بیمه سلامت با وزارت بهداشت در اجرای خدمات مراقبت در منزل خبر داد.
همکاری سازمان بیمه سلامت با وزارت بهداشت در اجرای خدمات مراقبت در منزل
به گزارش صدای بانک، عباس عبادی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، در تشریح جلسه با مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در این جلسه پوشش بیمه ای خدمات مراقبت در منزل مورد بررسی قرار گرفت، با توجه به اینکه سابقه خدمات مراقبت در منزل به بیش از 2 دهه قبل باز می گردد؛ اما سازمان های بیمه گر در این خصوص فعالیت پررنگی نداشتند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این نشست مقرر شد در فاز اول چند بیماری صعب العلاج شناسایی شده و بسته های خدمتی آنها برای جمعیتی محدود برای شروع کار تدوین شود، ضمن اینکه مراکز رسمی مراقبت در منزل هم برای این کار اعلام آمادگی داشتند؛ البته خدمات مراقبت در منزل را در آینده می توان به سایر بیماری ها نیز گسترش داد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر برای 12 بسته خدمتی تفاهم صورت گرفته و قرار است سایر سازمان های بیمه گر نیز به کارگروه اضافه شوند، تاکنون شبکه خدمتی به شکل سنتی در بیمارستان ها و مراکز درمانی بوده اما با نگرش جدید امیدواریم بتوان خدمات را از بیمارستان ها به سطح جامعه و مردم گسترش داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین