تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : 20270
رییس پارک فناوری پردیس؛

پارک فناوری پردیس به یک منطقه نوآوری در ابعاد بین‌المللی تبدیل شده است

۰
plusresetminus
رییس پارک فناوری پردیس با اشاره صادرات محصولات شرکت های مستقر در این مجموعه گفت: پارک فناوری پردیس هم اکنون به یک منطقه نوآوری یا یک زیست‌بوم در ابعاد بین‌المللی تبدیل شده است.
پارک فناوری پردیس به یک منطقه نوآوری در ابعاد بین‌المللی تبدیل شده است
به گزارش صدای بانک از  ایرنا، مهدی صفاری‌نیا عصر سه شنبه در آیین افتتاحیه اینوتکس دوازدهم در سخنانی اظهار داشت: در پارک فناوری پردیس صدها هزار شرکت فناوری ایرانی و خارجی با بیش از ۹ هزار متخصص و ابعاد عملیاتی ۱۰۰ هزار هکتار فعالیت دارند که با اضافه شدن شهرک مسکونی نخبگانی، ابعاد جدیدی از نوآوری شکل گرفته است.
وی یکی از دلایل برگزاری سالانه نمایشگاه نوآوری اینوتکس در پارک فناوری پردیس را متولی و موسس بودن این مجموعه برای این رویداد در طول ۱۲ دوره گذشته عنوان کرد.
صفاری نیا با اشاره صادرات محصولات شرکت های مستقر در این مجموعه تاکید کرد: پارک فناوری پردیس هم اکنون به یک منطقه نوآوری یا یک زیست‌بوم در ابعاد بین‌المللی تبدیل شده است.
وی کنار یکدیگر قرار گرفتن همه بازیگران حوزه کسب و کارها را از ویژگی‌های نمایشگاه اینوتکس دانست و افزود: مخاطبان این رویداد تنها برای بازدید از نمایشگاه به پارک نمی‌آیند، بلکه با برگزاری رویدادها و نشست‌ها، فرصت اشتغال، تجربه و آشنایی و همکاری و شبکه‌سازی فراهم می‌ شود.
صفاری نیا از دیگر فرصت‌های ایجاد شده در این نمایشگاه را معرفی محصولات و خدمات فناورانه به بازارهای داخلی و یافتن شرکا برای همکاری‌های بین‌المللی عنوان کرد.
وی اظهار امیدواری کرد:ب رگزاری سالانه این رویداد به توسعه کمی و کیفی زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور کمک کند.
رییس پارک فناوری پردیس، رونمایی از رویدادی جدید در حوزه تأمین مالی تحت عنوان "فینوتکس" را از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بیان کرد. 
به گزارش ایرنا،دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس Inotex۲۰۲۳) با سخنرانی روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور به طور رسمی آغاز به کار کرد.
اینوتکس بزرگ ترین گردهمایی شرکت های دانش بنیان، نوپا و نوآور است که از سال ۱۳۹۰ تاکنون در حال برگزاری است و هم اکنون به مهم ترین رویداد نوآوری و فناوری کشور و منطقه جنوب غرب آسیا تبدیل شده است و هر ساله افتخار میزبانی بیش از ۷۰ هزار مخاطب از سراسر جهان به صورت حضوری و مجازی را دارد.
توانمندسازی کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌هایشان، تامین منابع مالی، پیدا کردن مسیر مناسب برای ورود به بازار و نیز برقراری ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه اینوتکس است.
پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز نمایشگاه اینوتکس است و دبیرخانه این نمایشگاه با همکاری شرکت های مختلف از بخش خصوصی، برگزارکننده این نمایشگاه محسوب می شود. معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از حامیان و پشتیبان های دائمی این نمایشگاه هستند.
این رویداد بزرگ حوزه نوآوری امسال با حضور بیش از ۴۵۰ استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان برگزار می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین