تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : 20384

مدیرعامل جدید پتروشیمی گچساران معارفه شد

۰
plusresetminus
نشست معارفه مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی گچساران در محل مجتمع این شرکت انجام شد.
مدیرعامل جدید پتروشیمی گچساران معارفه شد
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این نشست با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و مهندس سیفی دستیار ویژه وی، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران شرکت پتروشیمی گچساران و نیز پیمانکاران اجرایی پروژه برگزار شد.

مهندس نشان زاده: ایجاد فضای همدلی در هر سازمانی امری حیاتی است
نشان زاده ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس حیدریان و همه همکاران و همچنین مدیران گذشته این شرکت اظهار داشت: دوره مدیریت آقای مهندس حیدریان، برش خوبی از تاریخ این طرح قدیمی بوده و علی‌رغم چالش‌های بسیاری که ایشان با آن روبرو بود، توانستند به‌خوبی این پروژه را سر و سامان دهند.
وی افزود: یک سازمان گاهی به‌مراتب و دوره‌ای می‌رسد که تغییرات در آن، به پویایی و شکوفایی منجر خواهد شد و تغییرات در راستای تکامل بوده و البته امری اجتناب‌ناپذیر است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه، با بیان اینکه یکی از سیاست‌های کلیدی بنده در هلدینگ خلیج‌فارس این است که در هر پروژه و متناسب با آن، افراد مرتبط سکانداری را برعهده گیرند، تصریح کرد: علاوه بر موارد اجرای پروژه، آنچه برای ما همیشه مهم بوده نیروی انسانی است و پیشرفت هر پروژه مرهون تلاش‌های این عزیزان است.
وی در ادامه، مهم‌ترین اولویت این شرکت را تکیه‌بر نیروی انسانی دانست و اظهار داشت: در همه شرایط می‌بایست تکریم نیروی انسانی اولویت اول ما باشد.
یکی از انتظارات مهمی که از مدیرعامل جدید دارم ایجاد فضای همدلی است. این مهم باعث ایجاد و شکل گرفتن اتحادی بزرگ و خلق یک معجزه خواهد گردید که به حتم خروجی آن راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این پروژه ملی خواهد بود.

مهندس سیاهپور: چرخش نخبگان، سبب پویایی و رشد یک سازمان می‌شود
در ادامه این نشست، رئیس مجتمع پتروشیمی گچساران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی مهندس حیدریان اظهار داشت: رمز پویایی طبیعت، تغییر و تحول بوده و تغییر فصول نشانه پویایی است. مهندس سیاهپور ادامه داد: در جوامع مدرن، تغییر را چرخش نخبگان فرض می‌کنند که معمولاً سبب پویایی و رشد یک سازمان می‌شود و با توانایی که در مهندس مصدقی فرد وجود دارد، امید دارم که شاهد شکوفایی هرچه سریع‌تر این پروژه بزرگ باشیم.
همچنین مهندس رحیمی‌پور رئیس هیئت‌مدیره شرکت پتروشیمی گچساران نیز در این نشست، اظهار داشت: از تلاش‌های چندساله مهندس حیدریان که با تمام توان برای این پروژه وقت گذاشتند و برای پیشرفت آن از هیچ کوششی دریغ نکردند تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم و هیئت‌مدیره همچون گذشته هر کمکی که بتواند برای رفع موانع، پیشرفت و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این طرح انجام خواهد داد.
در ادامه مهندس شکارزاده مدیر اجرایی شرکت پتروشیمی گچساران با تشکر ویژه از تلاش‌های مهندس حیدریان اظهار داشت: این پروژه در سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های زیادی داشته که با حمایت هیئت‌مدیره محترم و تلاش‌های مهندس حیدریان و سایر همکاران کار به این مرحله رسیده و همچون گذشته با تمام وجود برای پیشرفت و راه‌اندازی این طرح تلاش خواهیم کرد.

مهندس مصدقی فرد: هزینه برای نیروی انسانی، ایجاد ارزش افزوده برای رسیدن به نتایج بهتر است
مدیرعامل شرکت پتروشیمی گچساران نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه به‌نوبه خود از زحمات آقای مهندس حیدریان تشکر می‌کنم و ادامه دهنده راه و تلاش‌های ایشان خواهم بود، اظهار داشت: از همه‌کسانی که از گذشته در این پروژه بوده‌اند خدا قوت عرض نموده و از همه عزیزان بابت تلاش‌هایشان تشکر می‌کنم.
میزان پیشرفت این پروژه که از سال ۹۸ به بعد یک تغییر شگرف داشته که مؤید تلاش و همت همه‌کسانی است که در این مقطع حضور داشته‌اند. مهندس مصدقی فرد، افزود: از مدیران محترم شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که به بنده اعتماد کردند نیز تشکر نموده و امیدوارم که با یک کار تیمی و با همدلی و همراهی، همه زحمات را به ثمر و به نتیجه مطلوب برسانیم.
وی همچنین در ادامه، ارزشمندترین منابع هر سازمانی را نیروی انسانی دانسته و بیان داشت: هزینه برای نیروی انسانی، در واقع هزینه نیست و لذا ایجاد ارزش افزوده برای رسیدن به نتایج بهتر است و در این زمینه در چهارچوب مدون و مشخص حرکت خواهیم کرد و با تمام توان و با یک کار منسجم و تیمی، این پروژه ملی را به سرانجام خواهیم رساند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما