تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : 20406

مجوز قبولی اتکایی بیمه پاسارگاد تمدید شد

۰
plusresetminus
مجوز قبولی اتکايی از مؤسسات بيمه داخلی شرکت بيمه پاسارگاد ، به جهت دارا بودن شرايط اجرايی آيين نامه اعطای مجوز قبولی اتکايی و همچنين براساس قابليت های فنی، علمی و اجرايی سال های گذشته این شرکت، توسط بيمه مرکزی جمهوری اسلامی ايران تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمديد شد.
مجوز قبولی اتکایی بیمه پاسارگاد تمدید شد
به گزارش صدای بانک، شرکت بیمه پاسارگاد که در سال گذشته بهترین رتبه را از منظر تغییرات نسبت خسارت به خود اختصاص داده و فعالیت های عملیاتی این شرکت نسبت به سایر شرکت های بیمه ای کمترین ریسک را متحمل شده، توانست مجوز قبولی اتکایی از موسسات بیمه داخلی را برای شانزدهمین سال تمدید نماید.
براساس این گزارش، مجوز قبولی اتکایی شرکت بیمه پاسارگاد باتوجه به دارابودن شرایط ماده ۱۹ آیین نامه شماره ۱۰۰ مصوب شورای عالی بیمه، توسط بیمه مرکزی تمدید شد.
همچنین این شرکت در طول دوره فعالیت خود همواره موفق به کسب سطح یک توانگری مالی شده و درسال ۱۴۰۱ این نسبت برای بیمه پاسارگاد برابر با ۳۰۴ درصد را به خود اختصاص داده است.
لازم به ذکر است که شرکت بیمه پاسارگاد از ۵ آبان ماه سال ۱۳۸۶ مجوز قبولی اتکایی از موسسات بیمه داخلی را از بیمه مرکزی دریافت کرده و با صدور اولین گواهی قبولی در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در این بخش نیز آغاز کرده و این مجوز تاکنون همه ساله تمدید شده است.
شرکت بیمه پاسارگاد در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را با سرمایه ۴۵ میلیارد تومانی آغاز کرده و تا پایان سال ۱۴۰۱سرمایه خود را به بیش از ۵ هزار و ۸۱۷ میلیارد تومان افزایش داده و ارزش سهام آن نیز از ۱۳۲ هزار میلیارد تومان فراتر رفته است.
آمار مربوط به تغییرات نسبت خسارت شرکت ها نیز نشان می دهد، در سال گذشته بیمه پاسارگاد «بپاس» بهترین رتبه را به خود اختصاص داده است و فعالیت های عملیاتی این شرکت نسبت به سایرین کمترین ریسک را متحمل شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما