تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
کد مطلب : 20454
رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار با سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن:

سرمایه گذاری در بخش های مولد از اولویت های صنعت بیمه به شمار می رود

۰
plusresetminus
همکاری صنعت بیمه با ارکان حاکمیت و برنامه های عملیاتی دولت مردمی از مهم ترین هدفگذاری های نهادناظر است.
سرمایه گذاری در بخش های مولد از اولویت های صنعت بیمه به شمار می رود
به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور در دیدار با سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، ضمن بیان این مطلب افزود: حق بیمه های دریافتی متعلق به بیمه گذاران است و ما مسئولیت صیانت از آن را بر عهده داریم.
رئیس کل بیمه مرکزی در همین راستا به ظرفیت های قانونی و قابلیت های متنوع آیین نامه های مرتبط با سرمایه گذاری اشاره کرد و اظهار داشت: قدرت نقدشوندگی، مهمترین اصل سرمایه گذاری های صنعت بیمه به حساب می آید اما بخش تعهدات درازمدت نظیر بیمه نامه های زندگی می توان در سرمایه گذاری بخش مسکن نیز وارد شد.
رئیس شورای عالی بیمه با اعلام آمادگی صنعت بیمه برای مشارکت در اجرای طرح های ملی از جمله طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: بیمه های بازرگانی در طرح های ملی بیش از رعایت قواعد بازار و سودسازی به افزایش ضریب نفوذ بیمه و ارتقای سطح رضایتمندی و رفاه همگانی توجه دارند.
وی کاهش ریسک و مهار مخاطرات بخش مسکن را از مطالبات جدی صنعت بیمه از تولیدکنندگان مسکن، عنوان کرد و افزود: ایجاد مرکز مدیریت ریسک و تقویت بخش نظارت بیمه مرکزی در کنار راه اندازی صندوق حوادث طبیعی، می تواند آسیب های بخش مسکن را به حداقل برساند.
بر اساس این گزارش، ارسلان مالکی _ سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن_ با قدردانی از حمایت های بی دریغ صنعت بیمه در طرح ملی مسکن از نقش بیمه ها در کیفیت ساخت و سازها سخن گفت و خواستار گسترش همکاری های فی ما بین شد.
شایان ذکر است در پایان این نشست در خصوص زمینه سازی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن، گفتگو کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین