تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : 20470

رونمایی از کتاب «اقتصاد نیروی کار» در نمایشگاه کتاب تهران

۰
plusresetminus
کتاب «اقتصاد نیروی کار» در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می شود.
رونمایی از کتاب «اقتصاد نیروی کار» در نمایشگاه کتاب تهران
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به نقل از روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، کتاب اقتصاد نیروی کار در دو جلد توسط موسسه عالی پژوهش به چاپ رسیده است که روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه 1402، ساعت 11 در غرفه موسسه به نشانی سالن ناشران عمومی، ردیف 21 غرفه 10 با حضور مترجمان، رونمایی می‌شود.
این کتاب ارزشمند توسط دکتر حسن طایی و دکتر رضا اخباری ترجمه شده است که منبع فنی جامع و کامل در مورد اقتصاد نیروی کار، با هدف تجهیز پژوهشگران و دانشگاهیان به دانش و ابزار موردنیاز برای تحلیل این بُعد مهم از اقتصاد، به‌خصوص در شرایط کنونی کشور خواهد بود.
کتاب «اقتصاد نیروی کار» منبع جامع، حرفه‌ای و پیشرفته‌ای در حوزة اقتصاد نیروی کار است که به‌طور گسترده در دانشگاه‌های جهان مورد توجه قرار گرفته است و همه ابعاد اقتصاد نیروی کار را به‌طور مفصل و با جزئیات پوشش می‌دهد. درواقع،احاطه کتاب بر ادبیات و پوشش آخرین تحولات نظری، روش‌شناختی و تجربی، آن را به منبعی ارزشمند برای اقتصاددانان کار تبدیل کرده است. ضمن اینکه در ویراست دوم، مثال‌های متعددی از کشورهای مختلف به کتاب اضافه شده، روش‌های تجربی با استفاده از مطالعاتی که به نظر می رسد نقطه عطفی در اقتصاد کار هستند ارائه شده است، و نظریه‌ها بر اساس ساده‌ترین الگوهای ممکن و نتایج تجربی توضیح داده شده‌اند. همچنین، در این ویراست، با سرفصل‌هایی نظیر تبعیض، جهانی‌شدن، توزیع درآمد، حمایت از اشتغال، و حداقل مزد یا برنامه‌های بازار کار برای بیکاران، فضای بیشتری برای تحلیل سیاست عمومی و اهرم‌های در دسترس برای سیاست‌گذاران ایجاد شده است.
پیشاپیش حضور علاقه‌مندان و پژوهشگران عزیز در این مراسم را گرامی می‌داریم،درصورت نیاز و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88753245 و داخلی 113 تماس حاصل فرمائید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما