تاریخ انتشارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : 20509

افزایش ۵۷ درصدی سود خالص هلدینگ سبا و شرکت های تابعه در سال ۱۴۰۱

۰
plusresetminus
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام هلدینگ توسعه کسب و کار سبا برای سال مالی منتهی به 1401/09/30 با حضور تمامی سهام داران در محل سالن همایش های بیمه ایران و به ریاست حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران برگزار شد.
افزایش ۵۷ درصدی سود خالص هلدینگ سبا و شرکت های تابعه در سال ۱۴۰۱
 به گزارش صدای بانک از روابط عمومی هلدینگ سبا در ابتدای این نشست و پس از انتخاب و استقرار اعضاء هیات رئیسه مجمع مذکور، محسن احمدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا گزارش مبسوطی از فعالیت های هیات مدیره در طول سال مالی مذکور و برنامه ها، موفقیت ها و راهبردهای آتی این هلدینگ و شرکت های تابعه به مجمع سهامداران ارائه نمود.
 درادامه این مجمع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت (سازمان حسابرسی) در خصوص صورتهای مالی تلفیقی و جداگانه سال مالی مذکور قرائت و پس از بحث و تبادل نظر و اعلام رضایت و تشکر از عملکرد مدیرعامل و اعضا هیات مدیره هلدینگ سبا، صورت های مالی برای سال مالی مذکور به تصویب مجمع  سهامداران این هلدینگ رسید.
 براساس این گزارش، عملکرد تلفیقی هلدینگ توسعه کسب و کار سبا در سال مالی منتهی به 1401/09/30 نشان از افزایش ۵۷ درصدی سود خالص این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل آن دارد. همچنین به استناد اطلاعات مالی حسابرسی شده منتشره، ارزش دارایی های بورسی این شرکت در طول سال مالی مذکور افزایش چشمگیری یافته است.
خاطر نشان می سازد، هلدینگ سبا بعنوان بزرگترین هلدینگ صنعت بیمه کشور که از محل منابع و ذخایر عمر و زندگی بیمه شدگان و با هدف بهره وری مطلوب و ایجاد سود مناسب جهت ایفای تعهدات آتی بیمه گذاران از سال ۱۳۷1 تشکیل شده است بعنوان یک هلدینگ چند وجهی دارای بیش از ده شرکت تابعه است که در حوزه های مختلفی نظیر بازار سرمایه، ساختمانی و عمرانی، فن آوری اطلاعات، گردشگری، آموزش و بازرگانی فعالیت های گسترده ای دارد.
 
 
منبع خبر: روابط عمومی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما