تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴
کد مطلب : 20515

عزم جدی بانک ملی ایران در ارائه به روز ترین و مدرن ترین خدمات بانکی در نمایشگاه کتاب

۰
plusresetminus
بانک ملی ایران در طول ایام برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با تمام توان و بسیج امکانات به روزترین و مدرن ترین خدمات بانکی را به مراجعان و بازدیدکنندگان ارائه کرد.
عزم جدی بانک ملی ایران در ارائه به روز ترین و مدرن ترین خدمات بانکی در نمایشگاه کتاب
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به عنوان بانک عامل و حامی این نمایشگاه برای نخستین بار با استقرار پیشرفته ترین تجهیزات بانکی موفق شد تا خدمات بانکی مورد نیاز مراجعان را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهد تا بتواند رضایت حداکثری مراجعان را کسب کند.

در این نمایشگاه که امسال در مصلی تهران و با شعار« آینده خواندنی است» برگزار شد، بانک ملی ایران با حضوری پررنگ و فعال سعی کرد تا بتواند مراجعان و بازدیدکنندگان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور را از خود راضی نگاه دارد.
بانک ملی ایران با نصب و استقرار 15 دستگاه خودپرداز، 3 دستگاه خودروی سیار ، 8 دستگاه کیوسک غیرنقدی، 3 دستگاه خـودپـرداز وجـه نقـد، 4 باجه حضوری و غیرحضوری برای صدور کارت هدیه، 8 دستگاه SRS، 2 ربات ارائه دهنده خدمت مالی و یک باجه بانکداری الکترونیک به بازدیدکنندگان و ناشران کتاب خدمت رسانی کرد.
از طرف دیگر بانک ملی ایران با صرف هزینه و اختصاص اعتبار در حوزه های تامین کاغذ، ایجاد غرفه، توزیع بن کارت، ایجاد تبلیغات محیطی و ... به برپایی نمایشگاه کمک کرد.
افزون بر این، بهره مندی بیش از 2500 نفر از کیف پول سامانه بله برای خرید کتاب، توزیع بیش از 2 هزار دستگاه کارتخوان و پایانه فروشگاهی در بین ناشران، پاسخ به سوالات بانکی بازدیدکنندگان، صدور صد ها کارت هدیه، امکان پرداخت و انتقال وجه، افتتاح حساب، ثبت نام در سامانه بام و بله و ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی از دیگر خدمات بانکی ملی ایران در نمایشگاه کتاب بود.
بانک ملی ایران با تمرکز بر خدمات رسانی شایسته و مطلوب با بسیج امکانات و تجهیزات و استقرار به روزترین و کامل ترین دستگاه های عملیات بانکی و زیر ساخت های پشتیبانی کامل ترین خدمات مالی را در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بی وقفه و به صورت مستمر به فعالان و علاقمندان به کتاب و  موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین به فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی ارائه کرد تا بتواند با نمایش چهره ای شایسته و ارزنده از بانک در حوزه فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه در کشور ارزش آفرین و اثرگذار باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما