تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : 20597
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس:

سایت قدیم tsetmc همچنان در دسترس سهامداران است

۰
plusresetminus
روح الله دهقان گفت: برای آنکه کاربران سایت tsetmc.com حق انتخاب بیشتری داشته باشند، روی سایت، تب جدیدی ایجاد کردیم که از طریق این تب، امکان دسترسی به سایت قدیم را داشته باشند.
سایت قدیم tsetmc همچنان در دسترس سهامداران است
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، روح الله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس طی مصاحبه ای گفت: پیرو مواردی که روز گذشته مطرح شد، برای آنکه کاربران سایت tsetmc.com حق انتخاب بیشتری داشته باشند، روی سایت، تب جدیدی ایجاد کردیم که از طریق این تب، امکان دسترسی به سایت قدیم را داشته باشند. ضمن اینکه از طریق آدرس old.tsetmc.com نیز امکان دسترسی به سایت قدیم و اطلاعات با ظاهر قبلی وجود دارد.
دهقان اضافه کرد: البته به کاربران توصیه می شود به سایت جدید tsetmc نیز مراجعه و نظرات خود را به ما منتقل کنند تا این سایت ارتقا پیدا کند؛ چرا که قاعدتاً توسعه‌های جدید روی سایت جدید انجام شده و سایت قدیم، در وضعیت موجود حفظ خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس در پاسخ به انتقاداتی که "چرا بهره‌برداری از سایت جدید به بعد از تایم بازار موکول نشده" گفت: حدود یکسال است که سایت جدید در تایم‌های خلوت‌تر آزمایش می‌شود و این پیشنهاد که عملیات آزمایش سایت جدید بعد از بازار موکول شود، در این یکسال بارها انجام شده و تلاش کرده‌ایم ایراداتی که قابل مشاهده بوده، برطرف شود. ولی از ابتدای هفته جاری، بار بیشتری به سایت جدید ارسال شده که مراجعات بیشتری داشته باشد. قاعدتاً در سایت جدید ایراداتی وجود دارد که با مراجعات بیشتر، ایرادات نمایان شده و برطرف می‌گردد.
وی در ادامه اظهار کرد: افزونه‌هایی که از داده‌های سایت tsetmc.com برای استخراج اطلاعات استفاده می‌کردند، کماکان می‌توانند از سایت قدیم استفاده کنند. ضمن اینکه تلاش می‌کنیم با توسعه دهنده‌های این افزونه‌ها هم تماس بگیریم و آن‌ها را راهنمایی کنیم که از سایت جدید استفاده کنند تا این مشکل هم برطرف شود. همچنین به زودی روی سایت جدید، بخشی برای ارسال پیام ایجاد خواهیم کرد تا کاربران سایت بتوانند به‌طور مستقیم نظرات خود را برای ما ارسال کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین