تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱
کد مطلب : 20628

روابط عمومی بیمه سینا در جمع برترین های صنعت بیمه

۰
plusresetminus
لوح سپاس نهمین جشنواره روابط‌ عمومی‌های برتر صنعت بیمه توسط رئیس کل بیمه مرکزی به مدیریت روابط عمومی وامور بین الملل بیمه سینا اهدا شد.
روابط عمومی بیمه سینا در جمع برترین های صنعت بیمه
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا؛ نهمین جشنواره «روابط‌ عمومی‌های برتر صنعت بیمه»، به همت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نه محور برگزار و آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره توسط اساتید و متخصصان حوزه ارتباطات و روابط عمومی مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، با توجه به ارزیابی های آثار ارسال شده و با اعلام هیئت داوران، مدیریت روابط عمومی امور بین الملل بیمه سینا به‌ پاس اقدامات سازنده در بخش «روابط عمومی الکترونیک»، شایسته تقدیر شناخته شد و لوح تقدیر و جایزه اختصاصی بیمه مرکزی به این شرکت تعلق گرفت.
بهمن علی بخشی مدیر روابط عمومی وامور بین الملل بیمه سینا در حاشیه این جشنواره گفت: برگزاری جشنواره های، ارزیابی و بررسی فعالیت های روابط عمومی توسط اساتید و خبرگان این هنر ارزشمند، فرصتی برای متخصصان این حوزه است تا فعالیت های متمایز خود را به نمایش بگذارند، بهترین تجربیات را ارائه و از یکدیگر بیاموزند.
علی بخشی با بیان اقدامات روابط عمومی بیمه سینا بیان داشت: در ایام روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و هیئت داوران اجلاس انتخاب ملی، جایزه ملی برترین و تاثیرگذارترین روابط عمومی در صنعت بیمه کشور را به روابط عمومی وامور بین الملل بیمه سینا اهداء کرد که این افتخارات و موفقیت ها نشان از پویایی و تلاش مضاعف همکاران بنده در بیمه سینا است.
وی ضمن تبریک هفته جهانی ارتباطات و روابط عمومی عنوان داشت: به عنوان عضو کوچکی از این خانواده بزرگ و دوست داشتنی از همه متخصصان روابط عمومی و علاقه مندان به این هنر ارزنده، تشکر به آنان تبریک می گویم که این حرفه مهم و ارزشمند را ترویج می‌دهند.
این گزارش می افزاید: نهمین جشنواره روابط‌ عمومی‌های برتر صنعت بیمه با حضور رئیس کل و مدیران بیمه مرکزی، مدیرکل و معاونین روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل شرکت های بیمه، مدیران و کارشناسان روابط عمومی صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش های بیمه مرکزی برگزار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین