تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : 20666

پیشرفت اقتصادی در گرو توسعه «استارتاپ‌ها» است

۰
plusresetminus
یک دکترای شیمی آلی گفت: یکی از مسائل مهم در حوزه علم و دانش، مباحث استارتاپی است. درواقع اگر شخصی بتواند به‌خوبی مسائل مرتبط با استارتاپ‌ها را فرا گیرد، می‌تواند در جهت رفع معضلات اقتصادی به اطرافیان خود کمک کند.
پیشرفت اقتصادی در گرو توسعه «استارتاپ‌ها» است
به گزارش صدای بانک از ایمنا، با اشاره به اهمیت پرداختن به استارتاپ‌های مختلف و مزایایی یادگیری مسائل مرتبط با این حوزه اظهار کرد: جامعه زمانی به علم و دانش توجه می‌کند که اطمینان داشته باشد یادگیری مطلب می‌تواند به کیفیت زندگی و اشتغال کمک کند.
وی افزود: درواقع تا زمانی که آگاهی جامعه نسبت به کاربرد علوم مختلف افزایش پیدا نکند و مردم متوجه نشوند که علم و دانش می‌تواند به کیفیت زندگی و اشتغال کمک کند، توجه زیادی به این مسائل نخواهند داشت.
این دکترای شیمی آلی ادامه داد: یکی از مسائل مهم در حوزه علم و دانش، مباحث استارتاپی است. درواقع اگر شخصی بتواند به خوبی مسائل مرتبط با استارتاپ را بیاموزد، می‌تواند در جهت رفع معضلات اقتصادی به اطرافیان خود کمک کند.
وی تاکید کرد: امروزه در کشور نمونه‌های مختلفی وجود داشته است که افراد با یادگیری مسائل استارتاپی به اطرافیان خود در بهبود اشتغال کمک کرده‌اند.
یوسفی در همین رابطه افزود: در این حوزه رویکرد جامعه نسبت به افزایش آگاهی باید بهبود پیدا کند و بیشتر برای یادگیری تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: افزایش آگاهی جدا از جنبه سرگرمی، بسیار کمک‌کننده است و در این حوزه حتی اگر کودکان نیز شروع به فعالیت کنند، می‌توانند به اطرافیان خود در بهبود وضعیت اشتغال یاری رسانند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما