تاریخ انتشاريکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱
کد مطلب : 20713

برگزاری نشست مدیران آموزش صنعت بیمه در بیمه ملت

۰
plusresetminus
نشست تخصصی آموزش در صنعت بیمه با حضور مدیران آموزش شرکت‌های بیمه‌ای و مشاور امور آموزشی دبیر کل سندیکای بیمه گران به میزبانی بیمه ملت برگزار شد.
برگزاری نشست مدیران آموزش صنعت بیمه در بیمه ملت
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بیمه ملت، این نشست تخصصی که در ادامه سلسله نشست‌های کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران بود، با حضور محمود اسعد سامانی مشاور امور آموزشی دبیرکل سندیکای بیمه گران، مجید بختیاری مدیرعامل اسبق بیمه ایران، مجتبی لشکربلوکی مدرس حوزه استراتژی و همچنین مدیران آموزش شرکت‌های بیمه به میزبانی بیمه ملت برگزار شد.
در این نشست که بر محور اهمیت تحول دیجیتال در صنعت بیمه بود، متخصصان و استادان برجسته در زمینه بیمه، به معرفی مفاهیم و رویکردهای جدید پرداختند و مواردی از جمله معرفی تکنولوژی های جدید و نوآوری‌های دیجیتالی در صنعت بیمه، معرفی فرآیندهای جدید دیجیتالی و رویکردهای مدیریتی برای بهبود عملکرد سازمان‌ها، بررسی تاثیر تحول دیجیتال بر تجربه مشتری و رویکردهای مدیریت مشتری و همچچنین چالش‌ها و فرصت‌های به وجود آمده به دلیل تحول، تحلیل و بررسی شدند.
در ابتدای این نشست، احد رضایان، مدیر آموزش بیمه ملت با اشاره به ضرورت تغییر رویکردها و روش‌های آموزش در صنعت بیمه و توسعه ادبیات یادگیری و یادگیری گروهی، ابراز کرد: آموزش مهم‌ترین پیشران صنعت است که می‌تواند مزیت رقابتی و نقطه تمایز ایجاد کند.
در ادامه مجید بختیاری مدیرعامل اسبق بیمه ایران با اشاره به پیشرفت روز افزون فناوری و تحولات دیجیتالی، گفت: شرکت‌های بیمه باید برای ارائه خدمات بهتر و بهبود تجربه مشتری در بیمه‌های دیجیتالی، از راهکارهای مختلف استفاده کنند و البته کلیدی‌ترین نکته در بهبود تجربه مشتری در بیمه‌های دیجیتالی، یافتن روش‌هایی است که باعث افزایش رضایت مشتریان از خدمات بیمه‌ای شرکت شوند.
بختیاری افزود: با توجه به اینکه مشتریان در بیمه‌های دیجیتالی بیشتر به خدمات آنلاین نیاز دارند، شرکت‌های بیمه باید برای بهبود تجربه مشتری، خدمات آنلاین خود را به روز کرده و بهترین خدمات بیمه‌ای را ارائه دهند.
مجتبی لشکربلوکی مدرس شناخته شده حوزه استراتژی نیز به یادگیری مهارت‌های نرم مانند حل مسئله و تصمیم‌گیری، توانایی مذاکره، مدیریت زمان، مدیریت جلسات، توانایی ارتباط شفاهی و کتبی تاکید کرد و به بررسی دو پیشنهاد مهم در زمینه تغییرات جدی در سرفصل‌های آموزشی و همچنین توسعه آموزش کلینیکی پرداخت.
اسعد سامانی، مشاور امور آموزشی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران نیز به بازخوانی گزارشات جلسات قبل پرداخت و با هماهنگی تمام مدیران اهداف جلسات آتی را مشخص کرد.
در پایان این نشست که به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی مدیران شرکت‌های بیمه‌ای توسط بیمه ملت برگزار شد، مدیران آموزش شرکت‌های بیمه، راهکارها و نقطه نظرات خود را برای توسعه آموزش در سطح صنعت بیمه مطرح کردند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما