تاریخ انتشاريکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد مطلب : 20736
دکتر شمسی‌نژاد در سفر به کردستان:

پروژه مزد خدمت از ابتدای تیر ماه در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اجرا می‌شود

۰
plusresetminus
دیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از آغاز اجرای پروژه مزد خدمت به جای کارمزد، از اول تیر ماه سال جاری در این بانک خبر داد.
پروژه مزد خدمت از ابتدای تیر ماه در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اجرا می‌شود
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل این بانک در جلسه شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کردستان که همزمان با حضور وزیر اقتصاد در این استان برگزار شد، شرکت کرد.
دکتر «شمسی‌نژاد» در این جلسه اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره حمایت از اشتغال و تولید ملی را به‌عنوان یکی از راهبردهای اصلی اقتصاد کشور سرلوحه کار خود قرار داده و سعی کرده به سهم خود در این حوزه نقش‌آفرینی کند.
بانک قرض الحسنه مهر ایران داری نسبت ۹۰درصدی مصارف به منابع است و همه منابع خود را در قالب وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.
وی از آغاز اجرای پروژه مزد خدمت به جای کارمزد، از اول تیر ماه سال جاری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همچنین از اختصاص بودجه بیشتر به وام تبصره ۱۶ اشتغالزایی در این بانک خبر داد.
مدیرعامل بانک در ادامه با توجه به موقعیت ویژه اقتصادی شهرستان مریوان و وجود پایانه مرزی باشماق بیان داشت که خرید و توسعه شعبه مریوان نیز در دستور کار بانک قرار خواهد گرفت.
در این جلسه «شیوا قاسمی‌پور» نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر ویژه از خدمات ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از مدیرعامل این بانک بابت حمایت از شهرستان‌های مرزی استان کردستان به‌ویژه تأسیس و راه‌اندازی باجه بانک در سروآباد تقدیر کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین