تاریخ انتشاردوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶
کد مطلب : 20746
سخنگوی صنعت برق:

توافق وزارت نیرو و صمت برای تأمین برق پایدار صنایع

۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق کشور ضمن تأکید بر اهتمام صنعت برق بر افزایش انرژی برق تحویلی به صنایع در سال رشد تولید، گفت: وزارت نیرو و وزارت صمت برای تأمین برق پایدار صنایع در سال رشد تولید به توافق رسیدند.
توافق وزارت نیرو و صمت برای تأمین برق پایدار صنایع
به گزارش صدای بانک از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، «مصطفی رجبی مشهدی» افزود: هفته گذشته جلسه هم‌اندیشی با صنایع بزرگ برگزار شد و راهکارهای خوبی برای افزایش برق تحویلی به صنایع در تابستان مطرح شد.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، در تابستان سال جاری، برای تأمین برق صنایع کوچک و صنایع واقع در شهرک‌ها نیم روز در هفته محدودیت در نظر گرفته شده که از ساعت ۱۱ تا ۲۳ تنظیم شده است.
سخنگوی صنعت برق گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در دوره اوج بار تابستان امسال برای تأمین برق صنایع کوچک اعمال نمی‌شود، اما در صنایع واقع در شهرک‌ها و صنایع مشابه در خارج از شهرک‌ها درخواست شده تعطیلات پایان هفته خود را به روزهای کاری هفته منتقل کنند.
وی افزود: از ۶۳۰ هزار واحدهای صنعتی هم ۵۸۰ هزار واحد اساساً بدون هیچ محدودیتی مثل سال گذشته به فعالیت تولیدی خود ادامه خواهند داد؛ ولی از صنایع بزرگ خواسته شده تا برنامه تولیدشان را به نحوی تنظیم کنند که میزان دریافت انرژی در ساعات اوج بار مصرف کاهش یابد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین