تاریخ انتشاريکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : 2081

آغاز جشنواره سپرده‌های پس‌انداز بانک آینده

۰
plusresetminus
این جشنواره تا سی و یکم شهریورماه سال ۱۳۹۸، ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری قرعه‌کشیِ نیز حداکثر تا پایان مهرماه سال‌جاری، پیش‌بینی شده است.
آغاز جشنواره سپرده‌های پس‌انداز بانک آینده
به گزارش "صدای بانک" ،بانک آینده در سال «رونق تولید»، برگزاری پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز را در دستور کار قرار داده است.

بر همین اساس، حداقل موجودی برای شرکت در قرعه‌کشی، یک میلیون ریال بوده و به ازای هر ۱۰۰ (یک‌صد) هزار ریال در هر روز، یک امتیاز برای سپرده‌گذار در طول دوره مربوط به جشنواره (قرعه‌کشی)، محاسبه خواهد شد.

شرط اعطای جایزه به برندگان نیز حفظ حداقل موجودی، طی سه ماه یا ۹۰ روز متوالی، طی دوره است.

این جشنواره تا سی و یکم شهریورماه سال ۱۳۹۸، ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری قرعه‌کشیِ نیز حداکثر تا پایان مهرماه سال‌جاری، پیش‌بینی شده که اسامی برندگان، حداکثر ظرف یک هفته بعد از تایید هیات نظارت بر قرعه‌کشی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جوایز پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده، مشتمل بر حداقل ۱۰۰ (یک‌صد) جایزه یک میلیارد ریالی (یک‌صد میلیون تومان) کمک هزینه خرید واحد مسکونی و ده‌ها هزار جایزه نفیس و ارزنده دیگر، از جمله صنایع‌ دستی، با ارزش میلیاردها ریال است. آخرین مهلت برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، ۳۱ شهریورماه سال‌جاری خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین