تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱
کد مطلب : 20859

بزرگداشت سالروز ارتحال امام در پتروشیمی شازند

۰
plusresetminus
با حضور جمعی از همکاران مجتمع پتروشیمی شازند، مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای قیام 15 خرداد، در محل نمازخانه این مجتمع و نیز دفتر مرکزی تهران برگزار شد.
بزرگداشت سالروز ارتحال امام در پتروشیمی شازند
به گزارش صدای بانک، در آستانه سی و سومین سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و همچنین گرامیداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد 1342، به همت واحد روابط عمومی و امور بین الملل و پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان مراسمی روز شنبه 13 خرداد ماه، با حضور جمعی مدیران، بسیجیان و کارکنان مجتمع پتروشیمی شازند در محل نمازخانه این مجتمع و نیز دفتر مرکزی تهران برگزار شد.
در ابتدای این مراسم معنوی حاضرین به قرائت قرآن جهت شادی روح مطهر امام راحل (قدس سره) و شهدای ایران اسلامی پرداخته و در ادامه جناب حجت الاسلام و المسلمین احمدی از اساتید حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران مدعو، در وصف کمالات معنوی و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) ضمن تاکید به احادیث و آیات قرآن، بر تبعیت از ولایت فقیه و نیز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران و شهدای قیام تاریخی 15 خرداد 1342 سخنانی را ایراد نمود.
همچنین یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (سلام الله علیهم) در وصف شهدای والا مقام و امام شهدا (ره) به مدیحه سرایی پرداخت.
 







شایان ذکر است به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و قیام 15 خرداد مراسمی مشابهی نیز در نمازخانه دفتر مرکزی شرکت پتروشیمی شازند برگزار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین