تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : 20958
تحولات کاربردی، بنیادی و مهم در بانک شهر؛

تداوم پیشرفت های بانک شهر با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به سال 1401

۰
plusresetminus
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با اشاره به انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته این بانک در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، گفت: تحولات کاربردی، بنیادی و مهم در بانک شهر طی سال های اخیر توانسته آن را به عنوان بانکی موفق و قابل اعتماد در میان تمامی اقشار جامعه تبدیل کند.
تداوم پیشرفت های بانک شهر با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به سال 1401
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری با بیان اینکه بانک شهر امروز با تکیه بر اصول بانکداری حرفه ای، در مسیر درست خدمات رسانی به هموطنان قرار دارد، گفت: چرخش از بانکداری سنتی و تبدیل شدن به یک بانک حرفه ای و تجاری قابل اعتماد برای فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و تجار، نشان از عزم جدی مدیران و کارکنان بانک شهر برای قرارگرفتن در میان برترین بانک های کشور دارد.
طاهری با تاکید بر اینکه روند رو به رشد پیشرفت های بانک شهر در سال جاری نیز با سخت کوشی کارکنان آن ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: توجه به قوانین و مقررات بانک مرکزی و وجود نظم و انضباط پولی و مالی و اصلاح و بهبود ساختار ترازنامه به بهترین نحو ممکن در بانک شهر در حال اجراست.
وی در ادامه به انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، اشاره کرد و افزود: این بانک در دوره 12 ماهه منتهی به 1401.12.29 به ازای هر سهم 4,731 ریال سود محقق کرده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 625 درصد افزایش داشته است.
طاهری خاطرنشان ساخت: همچنین بانک شهر با سرمایه ثبت شده 15,572,841 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1401.12.29 مبلغ 73,674,898 میلیون ریال سود محقق کرده است.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر در پایان گفت: درآمد عملیاتی این بانک نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 44 درصد رشد داشته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین