تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : 21201
دفتر رسانه وزارت صمت به ابهامات در فضای مجازی پاسخ داد؛

پرداخت همه هزینه‌های صادرات تراکتور توسط مشتریان

محصولات مازاد، صادر می‌شود
۰
plusresetminus
دفتر رسانه وزارت صمت در پی انتشار برخی ابهامات در فضای مجازی درباره هزینه‌های صادرات تراکتورهای تولیدی کشورمان به ونزوئلا، اعلام‌کرد: همه هزینه‌های صادرات از جمله هزینه‌های حمل و نقل کالا توسط مشتریان پرداخت می‌شود.
پرداخت همه هزینه‌های صادرات تراکتور توسط مشتریان
به گزارش صدای بانک از وزارت صنعت، معدن و تجارت، دفتر رسانه این وزارتخانه ضمن بیان مطلب فوق، در خصوص روند صادرات شرکت‌های تراکتورسازی به مشتریان خارجی، اعلام کرد: برنامه صادراتی فقط یکی از واحدهای تولیدکننده، صادرات چهار هزار دستگاه به کشورهای هدف است.
این دفتر با اشاره به اولویت‌ اصلی دولت در تامین نیاز بازار و کشاورز داخلی است، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، پس از تامین نیاز داخلی، در نهایت مازاد محصولات تولید شده، صادر می‌شود.
دفتر رسانه وزارت صمت با اعلام اینکه هم اکنون شرکت تراکتورسازی تبریز با ۲۵ کشور خارجی برنامه صادراتی دارد که یکی از مهمترین این کشورها ونزوئلا است، گفت: سود حاصل از صادرات به کشورهای آمریکای لاتین و همه بازارهای صادراتی، چندین برابر سود حاصل از فروش در داخل کشور است. ضمن اینکه قیمت فروش به خریداران خارجی هم ۲ برابر قیمت داخلی است.
این دفتر درباره هزینه‌های مربوط به حمل و نقل صادراتی تراکتور، اینگونه توضیح داد: هزینه حمل به کشور ونزوئلا بسیار ناچیز است و توسط مشتری پرداخت می‌شود زیرا برنامه و نحوه فروش‌مان محصولات ایرانی از درب کارخانه است و همه هزینه‌های حمل (صادرات) به کشورهای هدف، توسط مشتریان پرداخت می‌شود.
منبع: اگزیم نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین