تاریخ انتشاريکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : 21754

نگاهی به سبد جامع مسئولیت اجتماعی بانک سینا

۰
plusresetminus
بانک سینا در سال گذشته سبد جامعی از خدمات به ارزش ۴۰ میلیارد ریال را در بسته مسئولیت اجتماعی خود پوشش داده است.
نگاهی به سبد جامع مسئولیت اجتماعی بانک سینا
به گزارش صدای بانک، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، یکی از مهمترین کارکردهای هر سازمان است که نه تنها در تقویت برند آن نقش قابل توجهی دارد، بلکه بخشی از منابع عمومی را نیز در جهت برآورده کردن نیاز جامعه به صورت هدفمند صرف می‌کند.
بانک سینا نیز با شناخت درست این مساله، تلاش کرده است منابع حوزه مسئولیت اجتماعی خود را به صورت متنوع، در بخش‌های مشخصی هزینه کند. آن طور که اطلاعات موجود نشان می‌دهد، پس از وقوع زلزله در شهرستان اندیکای استان خوزستان در سال ۱۴۰۰ تعداد زیادی از منازل مسکونی آسیب دیدند.
با استقرار قرارگاه جهادی مهندسی حاج احمد متوسلیان در این منطقه به منظور بازسازی منازل مردم، بانک سینا نیز با هدف مشارکت در پروژه ۵۰ ساختمان زلزله زده، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کمک کرده است. همچنین مشارکت ۲ میلیارد ریالی بانک سینا برای کمک به ساخت درمانگاه و مجموعه فرهنگی و هنری قرارگاه شهید بروجردی تهران در همین زمره می‌گنجد.
اما کمک به رفع نیازهای بهداشتی و درمانی نیز یکی از محورهای اساسی مسئولیت اجتماعی سازمانی است. بانک سینا در این زمینه نیز نقش قابل توجهی داشته و در سال گذشته، حمایت مالی ۳٫۹ میلیارد ریالی برای تهیه دو دستگاه پروپ تشخیص سرطان را در کارنامه‌اش دارد.
کمک به اشتغالزایی و نیز حمایت از بانوان سرپرست خانوار نیز از جمله بخش‌هایی است که این بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی به آن پرداخته و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای حمایت مالی از رویداد ملی تولیدات بانوان شهرستان مشهد (شهر بانو) تخصیص داده است.
اهدای یک دستگاه آمبولانس به مناطق کم برخوردار شهرستان شهرکرد به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال و کمک مالی برای بهسازی و احیای ۳۰ چشمه آب آشامیدنی عشایر منطقه ملکشاهی استان ایلام به مبلغ بیش از ۶ میلیارد ریال نیز در این سبد جا گرفته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین