تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : 21990
سید ضیاء ایمانی خبر داد:

پرداخت تسهیلات خرد در بانک صادرات ایران تسهیل شد

۰
plusresetminus
بانک صادرات ایران به منظور تامین نیازهای ضروری و آسان‌سازی دسترسی اقشار مختلف جامعه به تسهیلات خرد، شرایط پرداخت این تسهیلات را تسهیل کرد.
پرداخت تسهیلات خرد در بانک صادرات ایران تسهیل شد
به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران به عنوان یکی از پیشروترین‌بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خرد، بیش از 71 سال است که با شعار «بانک صادرات ایران در خدمت مردم»، سهم قابل توجهی در ارائه خدمات بانکی به مردم ایران داشته و امروز نیز در زمره بانک‌های تسهیل‌گر در این زمینه شناخته می‌شود.
وی گفت: استفاده از روش‌های نوین اعتبارسنجی مشتریان و بهره گرفتن از سامانه‌های مختلف، مسیر ارائه خدمات و به ویژه تسهیلات خرد را آسان‌تر کرده و بانک صادرات ایران با ابلاغ دستورالعمل تسهیل‌گری وثایق تسهیلات خرد و همچنین استفاده از سایر ظرفیت‌های شرکت‌های ابزاری خود، امکان پرداخت تسهیلات به تمامی مشتریان، اعم از شاغلان بخش‌های دولتی و خصوصی، بازنشستگان و مستمری‌بگیران را آسان کرده است.
ایمانی تصریح کرد: بانک صادرات ایران با عملیاتی کردن دستورالعمل‌ تسهیل‌گری وثایق تسهیلات خرد، امکان پرداخت تسهیلات بدون ضامن و با انتخاب وثایق توسط مشتری، برای متقاضیان دارای رتبه اعتباری برتر را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: اعتبارسنجی دقیق مشتریان در شعب مهمترین عامل تسهیل‌کننده است که می‌تواند شرایط را برای پرداخت تسهیلات به مشتریان آسان‌تر کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین