تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : 22397

خدمت‌رسانی تأمین‌ اجتماعی به زائران امام حسین‌(ع) در 7 موکب

۰
plusresetminus
سازمان تأمین‌ اجتماعی با ایجاد 6 موکب در مرزهای کشور و یک موکب در کربلای معلی، خدمات مختلف پذیرایی، اسکان موقت، خدمات درمانی، خدمات ارتباطی و بانکی را به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین ارائه می‌کند.
خدمت‌رسانی تأمین‌ اجتماعی به زائران امام حسین‌(ع) در 7 موکب
به‌ گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌ اجتماعی، ستاد ویژه اربعین این سازمان برنامه‌ریزی برای مشارکت در برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره جهانی اربعین و ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی عظیم زائران سرور و سالار شهیدان را در دستور کار داشته و با برپایی شش موکب در مرزهای کشور و یک موکب در شهر کربلا تلاش داشته در مسیر خدمت‌رسانی به زوار اربعین سهیم باشد.
براساس این گزارش، مواکب سازمان تأمین‌اجتماعی در مرزهای شلمچه و چذابه استان خوزستان، مهران در استان ایلام، تمرچین در استان آذربایجان‌غربی، میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان و خسروی در استان کرمانشاه به همراه موکب شهدای تأمین‌اجتماعی در شهر کربلای معلی؛ از ابتدای شهریور ماه ارائه خدمات به زائران و مجاوران را آغاز کردند و تا بازگشت همه زائران از کشور عراق به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
سازمان تأمین اجتماعی در این ایام ضمن مشارکت در ارائه خدمات به زائران ورودی و خروجی ایرانی در مرزهای یادشده، در مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان که محل تردد و ورود زائران پاکستانی به داخل کشور برای عبور از ایران جهت شرکت در مراسم اربعین است، خدمات درمانی و سایر خدمات را به زائران پاکستانی نیز ارائه می‌کند.
خدماتی که در این موکب‌ها ارائه می‌شود عمدتاً خدمات درمانی و پشتیبانی درمان و تأمین دارو است، اما خدمات دیگر از قبیل پذیرایی، پشتیبانی فناوری ارتباطی، خدمات بانکی، اسکان کوتاه‌مدت و... نیز با مشارکت بسیج جامعه پزشکی تأمین‌اجتماعی، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی و هلدینگ‌های تابعه آن، بانک رفاه و نیز شرکت رایتل به زائران محترم ارائه می‌شود.
احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی پیش از این در مراسم بدرقه خادمان موکب شهدای تأمین‌اجتماعی با تأکید بر مشارکت داوطلبانه کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در امر خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین، گفته بود: پیاده‌روی اربعین یک پدیده جهانی است و مسئولان و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی نیز همچون همه مسلمانان و شیعیان و دیگر نهادها و دستگاه‌های مسئول در جمهوری اسلامی ایران در قبال این حرکت بزرگ مسئولیت دارند و به‌عنوان یک نهاد خدمت‌رسان باید به بهترین نحو در امر خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین اهتمام داشته باشیم و همان‌طور‌که وزیر محترم و مدیرعامل سازمان تأکید کرده‌اند؛ این خدمت‌رسانی باید به بهترین نحو انجام شود.
گفتنی است بخش اعظم هزینه‌هایی که صرف برپایی مواکب سازمان تأمین‌اجتماعی و ارائه خدمت به زائرین امام حسین (ع) می‌شود، از نذورات و کمک‌های داوطلبانه کارکنان این سازمان تأمین شده است و همکاران این سازمان علاوه بر این به صورت داوطلبانه در ارائه خدمات در موکب‌های هفت‌گانه سازمان مشارکت دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین