تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : 22947
در سه‌شنبه‌های پاسخگویی مطرح شد؛

آراز، تعریف جدیدی از ارائه خدمات

۰
plusresetminus
ازسرپرست مدیریت مجتمع تخصصی آراز، گفت: شرکت‌های بیمه با توجه به اهداف، استراتژی‌ها و پرتفوی خود به ایجاد مجتمع‌های تخصصی روی می‌آوردند و این در حالی است که بیمه رازی با افتتاح مجتمع تخصصی آراز تعریف جدیدی را به صنعت بیمه وارد کرد.
آراز، تعریف جدیدی از ارائه خدمات
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، منصوره احدی‌نژاد- سرپرست مدیریت مجتمع تخصصی آراز شرکت بیمه رازی که مهمان هفتاد و هفتمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی که به صورت زنده از صفحه رسمی بیمه رازی در آپارات پخش می‌شد، بود، معتقد است، اهداف و استراتژی‌های کلان شرکت‌های صنعت بیمه مسیر و روش فعالیت مجتمع‌های تخصصی را طراحی و ایجاد می‌کند.
او ادامه داد: شرکت‌های بیمه با توجه به اهداف و حجم پرتفو، مجتمع‌های تخصصی را راه‌اندازی می‌کنند و عموم شرکت‌ها به مجتمع‌های تخصصی خودرو توجه دارند و این موضوع به دلیل پراکندگی و حجم قابل توجه صدور و خسارت این بیمه نامه است.
احدی‌نژاد گفت: مجتمع‌های تخصصی ساختاری مشابه با شعب دارند اما تفاوت آن‌ها با دیگر شعب، ارائه خدمات تخصصی به مشتریان در یک رشته خاص است و می‌توان گفت هر مجتمع تخصصی با توجه به نیاز بازار، اهداف شرکت‌ها و منطقه جغرافیایی منطقه دایر می‌شود، به طور مثال مجتمع تخصصی مهندسی عموما در مناطق جنوبی کشور با توجه به وجود پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و مجتمع‌های فنی دایر خواهد شد.
او در رابطه با فعالیت مجتمع تخصصی آراز، اظهار کرد: این مجتمع تخصصی با ارائه خدمات ویژه به مشتریان ویژه افتتاح شد و با تعاریف مرسوم در صنعت متفاوت است که بیمه رازی با راه اندازی این مجتمع و طراحی استراتژی‌های خاص، تعاریف جدیدی را به صنعت بیمه وارده کرده است.
سرپرست مجتمع تخصصی آراز تاکید کرد: در مجتمع تخصصی آراز نیاز مشتریان شناسایی و خدمات به‌روز و متناسب با نیاز آن‌ها ارائه خواهد شد.
احدی‌نژاد در انتها بیان کرد: جلسات هم اندیشی برای ارتقاء و رشد مجتمع تخصصی آراز به صورت مستمر برگزار می‌شود و این در حالی است که نیروی انسانی برتر شعب سطح استان تهران در این مجتمع تخصصی گرد هم آمده‌اند و برنامه بر آن است تا در این مجتمع تخصصی افراد متخصص فعالیت داشته باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین