تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : 23004
مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران

امکان برقراری پوشش بیمه‌ای برای تمامی افراد فاقد بیمه فراهم است

۰
plusresetminus
مدیر کل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به امکان برقراری پوشش بیمه ای برای تمامی افراد فاقد بیمه، گفت: این افراد در هنگام مراجعه به مراکز درمانی جهت دریافت خدمت بستری، با پرداخت ۱۰ درصد فرانشیز از کل هزینه درمان مطابق تعرفه های دولتی می توانند از خدمات درمانی استفاده کنند.
امکان برقراری پوشش بیمه‌ای برای تمامی افراد فاقد بیمه فراهم است
به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری بیمه سلامت ایران به نقل از ایرنا جمشید شایانفر در واکنش به ادعای یک روزنامه مبنی بر افزایش فرار بیماران از مراکز درمانی به دلیل بالا بودن هزینه های درمانی، افزود: در سازمان بیمه سلامت ایران امکان بیمه شدن برای تمام افراد فاقد بیمه همواره فراهم بوده و هزینه های خدمات بستری را در مراکز درمانی در تعهد سازمان بیمه سلامت مطابق ضوابط پرداخت می کند.
وی اظهار داشت: از هموطنانی که فاقد پوشش بیمه هستند، درخواست می‌شود با مراجعه به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت به نشانی اینترنتی  bimehsalamatiranian.ir نسبت به ثبت درخواست پوشش بیمه برای خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.
شایانفر تاکید کرد: اتباع بیگانه دارای مجوز قانونی اقامت در کشور که از سوی وزارت کشور به سازمان بیمه سلامت معرفی شده اند، نیز می‌توانند از پوشش بیمه درمانی بهره مند شده و هزینه های بستری آنان در مراکز درمانی بصورت بیمه‌ای محاسبه شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین