تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳
کد مطلب : 23104
پرداخت روزانه بیش از 600 فقره تسهیلات

رفع مشکلات مالی خُرد آحاد جامعه با تسهیلات بانک کارگشایی

۰
plusresetminus
بانک کارگشایی از ابتدای مرداد سال 1400 تا پایان مرداد ماه 1402 ، روزانه با پرداخت 600 فقره وام رفع احتیاجات ضروری به نیازها و درخواست های مشتریان پاسخ داده است.
رفع مشکلات مالی خُرد آحاد جامعه با تسهیلات بانک کارگشایی
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به منظور رفع نیاز اقشار محروم و نیازمند جامعه در کشور طی دو سال اخیر در مجموع تعداد 455 هزار و  533 فقره تسهیلات به ارزش بیش از 49 هزار میلیارد ریال به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی در این مدت نیز تعداد 186 هزار و 818 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش 6 هزار و 195 میلیارد ریال و تعداد 268 هزار و 715 فقره تسهیلات جعاله به ارزش 42 هزار و 823 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
 تسهیلات قرض الحسنه و جعاله بانک کارگشایی با حداقل زمان و بدون ضامن، راهی است تا بانک در مواقع ضروری برای هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و .... در کنار مشتریان خود باشد.
لازم به ذکر است؛ بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحدهای بانک ملی ایران در حال حاضر با 13 شعبه و 42 دایره فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد از جمله پرداخت وام قرض الحسنه، اعطای تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی و... به مشتریان گرامی خود است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین