تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد مطلب : 23389

مدیران شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مناطق غرب و شرق استان تهران معرفی شدند

۰
plusresetminus
با حضور دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها و «مجید زاغری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران، مراسم معارفه «عباس رنجبرانی» سرپرست مدیریت شعب غرب و «احمدرضا فرجی» سرپرست مدیریت شعب شرق استان تهران، برگزار شد.
مدیران شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مناطق غرب و شرق استان تهران معرفی شدند
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در مراسمی به منظور افزایش رقابت و جذب سهم درصد بیشتر از منابع استان تهران، ساختار سازمانی بانک در استان تهران اصلاح و این استان به ۲منطقه غرب و شرق تقسیم شد.
در این مراسم دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌های بانک، «احمدرضا فرجی» و «عباس رنجبرانی» را از مدیران جوان و با تجربه بانک، دانست و گفت: با حضور آقای «زاغری» به عنوان یکی از مدیران مجرب سیستم بانکی، اتفاقات خوبی در این استان رقم خورده و امیدواریم با حضور این عزیزان نیز استان تهران با سرعت بیشتری مسیر موفقیت را طی کند.
«مجید زاغری» نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی هر سازمان، افزود: استان تهران دارای نیروهای جوان و باانگیزه‌ای ا‌ست که این امر موجب پیشرفت و موفقیت‌های روزافزون آن می‌شود و روزهای بسیار روشنی در انتظار استان تهران است.
در ادامه «احمدرضا فرجی» سرپرست مدیر شعب منطقه شرق استان تهران نیز گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به یاری خداوند و تلاش همکاران توانمند استان، موجبات موفقیت روزافزون بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را فراهم کنیم.
«عباس رنجبرانی» سرپرست مدیر شعب منطقه غرب استان تهران نیز با تشکر و قدردانی از حُسن‌ اعتماد مدیران ارشد بانک، خدمت در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را باعث افتخار و خرسندی دانست و گفت: تلاش می‌کنیم تا با راهبری مدیران ارشد موجب رشد و تعالی بیش از پیش بانک شویم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین