تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : 2355

همایش فصلی بیمه رازی برگزار شد

۰
plusresetminus
بختیاری گفت: فروش باید به نحوی باشد که ارزیابی ریسک درآن به دقت سنجیده شود چرا که عملکردها بر مبنای سود حاصله سنجیده خواهد شد و فروش بالا ولی غیر منطقی و توام با زیان، مقصود و مطلوب نخواهد بود.
بختیاری
بختیاری
به گزارش "صدای بانک" ،   همایش فصلی مدیران ستادی و مدیران استانهای بیمه رازی برگزار شد.

سالن همایشهای ساختمان مرکزی بیمه رازی میزبان مدیران ستادی و مدیران استانهای سراسر کشور بود.

در این جلسه که در دونوبت صبح و عصر برگزار شد، تبیین سیاستهای استراتژیک شرکت و چشم‌انداز آینده از مهمترین مباحث مطرح شده بود.

در این گردهمایی که بختیاری مدیر عامل بیمه رازی دقایقی را به سخنرانی پرداخت؛ ابتدا ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت خوب تیم مدیریتی در ستاد و استانها، این شرکت را که دارای برندی خوشنام و قوی است را شایسته کسب جایگاهی بسیار بالاتر از آنچه امروز هست، دانست.

وی مهمترین هدف همایش را ضمن ایجاد نزدیکی و صمیمیت بیشتر، بحث افزایش فروش و نقدینگی عنوان کرد و البته تاکید داشت :فروش باید به نحوی باشد که ارزیابی ریسک درآن به دقت سنجیده شود چرا که عملکردها بر مبنای سود حاصله سنجیده خواهد شد و فروش بالا ولی غیر منطقی و توام با زیان، مقصود و مطلوب نخواهد بود.

بختیاری در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به شعار “داد” (دلسوزی، اخلاق مداری، دانایی) به اهمیت بحث مشتری مداری پرداخت و بر افزایش کیفیت خدمت تاکید و به مدیران استانها توصیه کرد؛ با خدمت متفاوت و خوب به مشتریان وفاداری ایشان را به برند رازی حفظ کنند.

در این همایش همچنین معاون منابع انسانی، معاون توسعه بازارو فروش، معاون برنامه ریزی و نو آوری، معاون مالی و اقتصادی، معاون فنی و نیز مدیران استانها مطالب خود را مطرح و بیان کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین