تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : 23655

خدمات باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

۰
plusresetminus
بانک ایران‌ زمین با راه‌اندازی باشگاه مشتریان به مشتریان خود امکان داده تا با انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک و افزایش مانده موجودی به کسب امتیاز و افزایش رتبه بپردازند و سپس امتیازات خود را در سبد هدایای نقدی، غیر نقدی، خدماتی، قرعه‌کشی، احسان و نیکی، بازی و سرگرمی هزینه کنند.
خدمات باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
به گزارش صدای بانک، یکی از پیشرفته‌ترین و فعال‌ترین بانک‌هایی که برای تأمین رفاه حال مشتریان خود و تسریع عملیات بانکی  آنان همواره  می‌کوشد تا خدمات خود را به روز رسانی کند و بر تنوع خدمات خود بیفزاید، بانک ایران زمین می‌باشد.
از خدمات بسیار ارزنده و مثبت این بانک، راه اندازی باشگاه مشتریان بوده، که هدف از  آن افزایش وفاداری مشتریان است و این کار بواسطه پاداش و قدردانی و به منظور تعامل مداوم با آنان صورت می‌پذیرد.
در این باشگاه، مشتریان هر قدر بیشتر خرید کنند، پاداش بیشتری نیز بدست می‌آورند.
باشگاه مشتریان برای بانک‌هایی است که می‌خواهند وفاداری مشتریان خود را افزایش دهند و روابط بلندمدت با آنها ایجاد نمایند. در حقیقت مشتریان بانک که در باشگاه بانک هم عضو هستند خدمات ویژه‌ای شامل حالشان می‌شود و فرصت استفاده از مزایای منحصر به فردی را بدست می‌آورند.
راه اندازی و تداوم فعالیت باشگاه مشتریان به حفظ و افزایش سهم بازار، تقویت برند و کاهش هزینه ارتباطات و تبلیغات، طراحی و  ایجاد خدمات و محصولات جدید بانک‌‌ها و حتی جذب مشتریان جدید برای آنها بسیار کمک کننده است.
توسعه این باشگاه هم از مسائل مهمی است که به برنامه‌ریزی بلندمدت و مشارکت بخش‌های مختلف بانکی نیازمند است.  چنانچه توسعه این بخش به درستی و در زمان مناسبی انجام گردد، به یک ابزار رقابتی موثر بین بانکی برای جذب و حفظ مشتریان در مقابل رقبای آنان تبدیل می‌شود.
بانک ایران زمین در سال ۱۳۹۴ باشگاه مشتریان را راه اندازی کرده و تا به امروز نیز یکی از باشگاه‌های فعال است که سعی در به روزرسانی و تنوع خدمات بانکی دارد.
تمام کسانی که در این باشگاه عضو هستند بواسطه افزایش و حفظ موجودی خود، استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال، دریافت ضمانت نامه، مانده تسهیلات جاری، رسوب کارت هدیه و غیره می توانند به امتیازات خود بیافزایند و روز به روز امتیازات بیشتری کسب کنند.
افراد عضو باشگاه مشتریان ایران زمین امکان مصرف این امتیازات را در بخش‌های خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی، عضویت در شبکه فروشگاه‌های تخفیفی، سبد هدایای نقدی، دریافت کد تخفیف، استفاده از سرویس‌های کارمزدی و مواردی از این قبیل خواهند داشت.
بر اساس این گزارش شرکت آرمان وفاداری آریا "آوا" تحت پوشش بانک ایران زمین برای توسعه فعالیت‌های خود در حوزه باشگاه مشتریان با بانک سینا قراردادی را منعقد کرده است.
همراهی دو بانک سینا و ایران زمین در این حوزه می تواند نه تنها به ارتقاء توانمندی فناوری و انفورماتیک آنها کمک کند، بلکه به ارائه خدمات بانکداری دیجیتال بهتر به مشتریان، بهبود روش ها و فرآیندها، اشتراک‌گذاری دانش هر دو بانک و بهره مندی از تجارب و دانش به همدیگر منجر می‌شود.

نحوه عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران با مراجعه به یکی از شعب این بانک و افتتاح حساب بعد از ۲۴ ساعت به خانواده بزرگ باشگاه مشتریان بانک ایران زمین بپیوندید و از خدمات و هدایای آن استفاده کنید.

نحوه ثبت نام و دریافت نام کاربری
با ارسال عدد ۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۹۰۵ نام کاربری و رمز عبور خود برای ورود به باشگاه مشتریان دریافت کنید و از طریق سامانه اینترنتی به آدرس:
 https://club.izbank.ir  فعالیت و از میزان عملکرد خود در این بانک مطلع شوید و با ورود به پنل کاربری باشگاه مشتریان از خدمات جذاب آن استفاده نمایید.

نحوه کسب امتیاز
با افزایش و حفظ موجودی سپرده، استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین، دریافت ضمانت نامه، مانده تسهیلات جاری، رسوب کارت هدیه و… صاحب امتیاز شوید.

نحوه خرج کردن امتیازات
می‌توانید امتیازات بدست آمده را در سبد هدایای نقدی (واریز آنی هدیه)، خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی، شارژ کیف پول، عضویت در شبکه فروشگاه‌های تخفیفی، خرید شارژ تلفن همراه، دریافت کد تخفیف، شرکت در طرح‌های احسان و نیکی، دریافت بلیط گردونه شانس، بن‌های نقدی خرید کالا و خدمات، سبد‌های متنوع قرعه‌کشی و استفاده از سرویس‌های کارمزدی بانک ایران زمین استفاده کنید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین