تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : 23656
طی 7 ماه

بانک کشاورزی حامی ایجاد بیش از 1600 شغل پایدار برای اقشار محروم جامعه

۰
plusresetminus
رکود اقتصادی و تورم دو عامل اصلی در افزایش آسیب میان اقشار محروم جامعه است که برای حل این معضل، بانک‌ها در این عرصه نقش بسیار مهم و تعیین کننده دارند و می‌توانند بواسطه پرداخت اعتبارات خرد در قالب تسهیلات در ایجاد مشاغل پایدار و درآمدزا طبقات محروم جامعه را یاری کنند.
بانک کشاورزی حامی ایجاد بیش از 1600 شغل پایدار  برای اقشار محروم جامعه
به گزارش صدای بانک، توزیع نقدینگی به شکل صحیح به رفع مشکل تولید و فقر در جامعه منجر می‌شود و به همین جهت کمیته امداد عزم خود را برای حرفه‌آموزی و توانمند‌سازی مددجویان جزم کرده است تا به رفع نیاز و مشکلات نیازمندان رسیدگی شود.
تأمین مالی یکی از ابزارهای مهم در تأسیس کسب و کار است از این رو اعطای اعتبارات خرد (تأمین مالی خرد) در قالب تسهیلات می‌تواند راهکار مناسبی برای کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید به‌ ویژه در زمینه فعالیت‌های خوداشتغالی باشد.
این تسهیلات از طریق ایجاد فرصت‌های شغلی نقش عمده‌ای در کاهش فقر و نابرابری از طریق توانمندسازی افراد کم درآمد ‌دارند. اما دریافت تسهیلات مورد نیاز برای راه‌اندازی کسب‌و‌کارها، همواره به‌عنوان یک چالش برای ایجاد کسب و کار مطرح بوده و فرایند دریافت ممکن است ماه‌ها به طول انجامد.
این مشکل موضوعی اساسی و چالش جدی است و می‌توان آن را مهمترین مشکل برای ایجاد فرصت‌های شغلی دانست. برای حل معضل نیازهای طبقه محروم جامعه، بانک کشاورزی یکی از بانک‌هایی است که همواره در جهت حمایت از اقشار کم برخوردار بسیار فعال و کوشا بوده است.
بانک کشاورزی از ابتدای سال 1402 تا پایان مهرماه با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، معرفی شدگان بهزیستی و متقاضیان مشاغل خانگی، از ایجاد بالغ بر یک هزار و ششصد و هشتاد فرصت شغلی جدید و پایدار حامی اقشار آسیب‌پذیر جامعه بوده است.
کلیه شعب بانک کشاورزی در هفت ماهه ابتدای سال 1402 در راستای منویات مقام معظم رهبری، سیاست حمایتی دولت مردمی و رسالت این بانک در حمایت از اشتغال و توسعه پایدار، با پرداخت نمودن تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، نقش عظیمی در تولید مشاغل کوچک و پایدار برای اقشار محروم جامعه داشته‌اند.
این بانک با پرداخت تسهیلات خرد، کمک قابل توجهی در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای جوانان بی‌بضاعت و ایجاد مشاغل خانگی بخصوص برای بانوان بی‌سرپرست یا بدسرپرست داشته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین